ابزار مکث ایرانیان

جرثقیل برقی کیتو -دستی, سیم بکسل جورابی, تسمه حمل بار

جرثقیل برقی کیتو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تعریف کلی جرثقیل برقی کیتو ژاپن اصل 

جرثقیل برقی سقفی به دو شکل زنجیری و سیم بکسلی تولید می شوند که مکانیزم کاری کاملا متفاوتی دارند و هر یک برای محدوده باری مختلف و صنایع مصرفی متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند . در کاربرد های کارگاهی و کارخانه ای استفاده از جرثقیل برقی زنجیری متداول تر است چرا که قیمت مناسب تری داشته و هزینه حفظ و نگهداری آن  پایینتر می باشند . جرثقیل های برقی معمولا به دو صورت تک سرعته و دو سرعته تولید و عرضه می شوند که حالت تک سرعته معمولا رینج وزنی بالاتری داشته و از  125  کیلو گرم تا  20  تن بسته به نیاز تولید می شوند. این در حالی است که جرثقیل برقی سقفی دو سرعته در رینج وزنی پایینتری معمولا تا5 تن تولید میشوند . جرثقیل های برقی معمولا دارای ضریب امنیتی بالایی هستند و از یک مکانیزم امنیتی کلاچ اصطحکاکی استفاده می کنند. برخی برند های معتبر تولید کننده جرثقیل برقی از مکانیزم امنیتی دومی نیز مثل کنترل ارتفاع بار بهره می برند.

مشخصات فنی جرثقیل برقی

جرثقیل برقی در حالت تک سرعته در رینج های 125  کیلوگرم تا  20 تن تولید و با ولتاژ  220  ولت و 380  ولت با فرکانس 50 هرتز تولید می شوند و  ولتاژ کنترل  24 ولت را دارند. جرثقیل های برقی در محدوده دمایی 20  الی  40 درجه سانتیگراد و در رطوبت تا حداکثر  %85 قابلیت فیزیکی خود را حفظ می کنند. بدنه جرثقیل برقی سقفی از آلومینیوم دایکست با سختی بالا تولید شده و در برابر غبار و رطوبت مقاومت بالایی دارد . جرثقیل های برقی امروزه وزن نسبتا  سبکی داشته و بسته به نوع کاربری قابل اتصال به سقف از طریق قلاب و یا از طریق ترولی ثابت و متحرک می باشد. از بین برند های مختلف جرثقیل برقی برند کیتو ژاپن پرکاربرد ترین نوع جرثقیل برقی و برند دماگ آلمان یکی از معتبر ترین تولید کنندگان جرثقیل برقی سیم بکسلی در تناژ بسیار بالا شناخته شده در سطح جهان میباشند.

مقایسه کاربری و هزینه جرثقیل برقی سیم بکسلی و زنجیری

هر یک از جرثقیل های برقی سیم بکسلی و زنجیری دارای محدوده کاربری متفاوتی هستند و با توجه به شرایط کاری و سطح علمی و دقت کاربر و اپراتور برای صنعت خاصی پیشنهاد میگردند.  در کل هزینه حفظ و نگهداری و همچنین خرید و راه اندازی جرثقیل برقی سیم بکسلی بالاتر می باشد امارینج کاری وزنی جرثقیل های سیم بکسلی بالاتر از مورد زنجیری است علاوه برا این جرثقیل برقی سیم بکسلی معمولا صدای کمتری نسبت به مورد زنجیری تولید می کند. جرثقیل های برقی سیم بکسلی معمولا آپشن های بیشتری برای انتخاب در دست اپراتور قرار می دهند و علاوه بر این به سبب روان بودن حرکت سیم بکسل به زنجیر سرعت بالاتری نیز دارند و از این رو برای ارتفاع لیفتینگ بالاتر انتخاب مناسب تری هستند. برند های معتبر تولید کننده جرثقیل برقی زنجیری در دنیا تعدد بیشتری نسبت به مورد سیم بکسلی آن دارد چرا که برای رینج های وزنی زیر 5  تنی که اغلب موارد کارگاهی و کارخانه ای مورد مصرف می باشد تقریبا در اکثر موارد از نوع زنجیری استفاده میشود و از این رو استفاده از جرثقیل برقی سیم بکسلی محدود تر است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ابزار مکث ایرانیان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

جرثقیل برقی کیتو -دستی، سیم بکسل جورابی، تسمه حمل بار، بافت و پرس سیم بکسل، بست بکسل، هیوندای، بالانسر، زنجیر قلاب کج، زنجیر آلمانی، شگل، کارابین، تسمه ، مگنت، جوراب کابل، سیم جورابی، تیفور

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 13 ساعت پیش