بلدرچین مزرعه سبز

گوشت بلدرچین, تخم بلدرچین, پرورش بلدرچین

عوامل تخم گذاری بلدرچین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

عوامل تخم گذاری بلدرچین

عوامل تخم گذاری بلدرچین به صورت کلی ، عوامل تاثیر گذاری هستند که باعث افت یا افزایش بازدهی میشوند . عوامل مهم که خود رعایت نکاتی باعث پیشگیری بیماری ها نیز میشود ، مثلا خود نور در پرورش بلدرچین باعث همخواری یا کانیبالیسم گاهی میشه ، البته این مشکل میتواند منشاء دیگری نیز داشته باشد ولی یکی از دلایل میتواند نور باشد .

1 - اولین عامل برای کاهش بازدهی میتوان از جیره غذایی شروع کرد :

جیره غذایی کی از مهم ترین عوامل است و بیشترین تاثیر رو نیز به همراه خود دارد ، وقتی از جیره غذایی صحبت میشه فقط پودر دسترس شما نیست ، در جیره با فرمول خاص و چندین محصول درش باعث افزایش یا کاهش محصول شما میشود .

دان بلدرچین با فرمول خاص ودان مرغو سایر طیور به صورت خاص میباشد و اینکه برخی ها تصور میکنند که پرنده با پرنده فرق نمیکند و میتوانند در مراحلی از دان دیگر استفاده کنند و این فقط تنها یک تصور غلط و اشتباه است .

دان بلدرچین نیز در دوره های مختلف متفاوت است ، به طور مثال در جوجه یک الی 6 روزه از یک نوع دان ، 7 الی 25 روز یک نوع دان ، 25 الی 35 از یک نوع دان و از 35 الی اخر هم از یک نوع دان استفاده میکنند .

در نگهداری دان هم باید کوشا بود ، زیرا ممکن است نگهداری نامطلوب باعث خرابی دان و فاسد شدن آن شود و شما بدون اطلاع دان را به پرنده دهید و مشکلات و بیماری هایی در پی آن بوجود آید . به طور مثال برای نگهداری دان بلدرچین ، بهتر است در مکانی مخصوص نگهداری شود و از ورود حیوانات جلوگیری شود به داخل اتاق . ویژگی های اتاق میبایست بدون درز بودن ، سوراخ ، بدون هیچ کثیفی و آشغال گرفتگی ، بدون راه نفوذ جانوران موذی از جمله سوسک و موش و ... ، محل قرار گیری دان نباید رطوبت و نم داشت هباشد و این خود باعث قارچ میشود . برای دان دهی به پرنده سعی کنید در 3 نوبت غذایی همانند انسان باشه یعنی صبح ظهر و شب ، صبح و شب کمتر از مقدار ظهر باشد .

برای مشاهده مقاله " ضد عفونی کردن سالن " کلیک کنید .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بلدرچین مزرعه سبز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

گوشت بلدرچین، تخم بلدرچین، پرورش بلدرچین، جوجه یک روزه بلدرچین، مشاوره در بلدرچین، راه اندازی واحد پرورش بلدرچین، تجهیز سالن، تهیه طرح توجیهی، خرید تجهیزات، جیره غذایی، اخذ جواز، کارگاه اموزش، همکاری، تخم نطفه دار، بازاریابی بلدرچین، صادرات بلدرچین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات