بازار مجازی عمده فروشی ایران

مواد غذایی, مواد بهداشتی و سلولزی, پخش عسل

موقعیت مناسب برای بازاریابان و عمده فروشان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دوستان گرامی !

بازاریابی مطلب پیچیده ای نیست. آنچیزی که عرض می کنم خیلی ساده است و شما می توانید درآمدهای خوبی داشته باشید. بشرط اینکه کمی علاقه داشته باشید. مطمئنم اگر بفروش برسید علاقه اتان دوچندان می شود. می پرسید چگونه؟ 

مثال می زنم: یکی از کالاهایی که ما در بازارعمده فروشی ایران داریم عرضه می کنیم کود ورمی کمپوست ارنوا می باشد. مستقیما با تولیدکننده این کودها که از سیستم گوارش نوع خاصی کرم خاکی خارج می شود، کار می کنیم. 

این محصول با بسته بندی زیبا در بازار مجازی عمده فروشی 600 تومان قیمت خورده است(300 گرمی) در حالی که هم اکنون گل فروشی های بین 850 تا 950 در حال خرید آن از بازاریابان و واسطه ها هستند. 

خب در تمام ایران، گل فروشی ها سر هر کوی و برزنی هستند. و احتمالا شما با بعضی از آنها رفیق هستید. خب همین یک فرصت برای شما می شود. 

از سایت ای تی مارکت خرید می کنید 600 تومان و می فروشید 900 تومان (مثلا) گل فروشی ها هم که معمولا بین 1500 تا 2500 ت قیمت می زنند. این کودها فروش فوق العاده خوبی دارند. یک کارتن حمل بستهای 300 گرمی شامل 49 بسته است که در عرض کمتر از 10 روز بفروش می رسد. بسته 800 گرمی هم هستند که 1600 تومان می توانید تهیه کنید و 1850 ت بفروشید. 

این صرفا نمونه ای بود. نمونه های زیادی داریم. مثلا جرم گیر پودری کتری و سماور نمونه دیگری است. 

به شما پیشنهاد می کنیم هر روز به بازار مجازی خرید و فروش عمده سر بزنید. تا از این فرصتها استفاده کنید.

موفق باشید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازار مجازی عمده فروشی ایران

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

مواد غذایی، مواد بهداشتی و سلولزی، پخش عسل، محصولات کشاورزی، پخش روغن کنجد، پخش مواد غذایی، پخش روغن زیتون، پخش کیک و کلوچه، پخش چای دوغزال، پخش مواد شوینده، فروش عمده مواد غذایی، فروش عمده مواد شوینده، پخش دستمال کاغذی، فروش آنلاین

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات