مجتمع چاپ نقش سـیــَـلک (غرفه آرایی سازه های نمایشگاهی و ...

خدمات نمایشگاهی, سازه های نمایشگاهی, هدایای تبلیغاتی

قوانین و مقررات واگذاری غرفه به شرکت کنندگان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تعیین محل غرفه‌ها و نحوة واگذاری آنها به‌طور کلی برعهدة مدیریت نمایشگاه است و متقاضی نمی‌تواند مکان خاصی را انتخاب نموده و یا از قبول مکان تخصیص‌یافته امتناع‌ورزد. گفتنی‌است ممکن است پس از انتشار «نقشة جانمایی غرفه‌ها»، مدیریت نمایشگاه هنگام تحویل غرفه، ناگزیر از جابه‌جایی و تغییر مکان غرفة تخصیص‌یافته شود، که در این‌صورت مدیریت نمایشگاه تلاش خواهد‌کرد تا غرفة جدید حتی‌الامکان با همان ابعاد قبلی به متقاضی تحویل داده‌شود.

مدیریت نمایشگاه نقشة محل استقرار غرفة شرکت‌کنندگان را یک هفته قبل از افتتاح نمایشگاه به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد نمود؛ لیکن درصورتی که امکان تعیین مکان غرفه، قبل از موعد مذکور وجود داشته باشد، «نقشة جانمایی غرفه‌ها» با رعایت ضوابط بند قبلی، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

سالن برگزاری نمایشگاه از سه روز قبل از افتتاح در اختیار مدیریت نمایشگاه قرارمی‌گیرد؛ لذا شرکت‌کنندگان محترم موظفند تدارکات لازم برای تجهیز غرفة خود را، از قبل مهیا نمایند تا در فاصلة کوتاه موجود، امکان آماده‌سازی مناسب غرفه فراهم گردد.

کلیه عملیات غرفه چینی باید تا ساعت 12 روز قبل از افتتاح نمایشگاه به اتمام برسد به صورتی که نیاز به هیچگونه اقدامی تا زمان افتتاح نداشته باشد. قابل ذکر است که متخلفین به ازای هر ساعت اضافه حضور در غرفه موظفند تا 10% از کل ارزش اجاره بها غرفه را به عنوان دیرکرد پرداخت نمایند.

شرکت‌کنندگان مجاز به واگذاری غرفة خود به دیگران و یا شراکت با دیگر غرفه‌ها نیستند.

شرکت‌کنندگان ملزم به حضور دائمی و فعال در محل غرفه در ساعات برپایی نمایشگاه و پاسخ‌گویی به مراجعان هستند.

طبق مقررات جاری، نظافت داخل غرفه‌ها بر عهده شرکت‌کنندگان است و فقط نظافت داخل سالن، تنها در محدودة راهروها، بر عهدة مدیریت نمایشگاه خواهد بود.

شرکت‌کننده درصورت تقاضای وسایل یا تجهیزات اضافی برای غرفه‌ها، لازم است فرم درخواست امکانات رفاهی را در صفحة ثبت‌نام تکمیل کرده و هزینة آن را به‌صورت جداگانه طبق تعرفة اعلام‌شده پرداخت نماید.

افزایش در ابعاد غرفه به هیچ‌وجه پذیرفته نخواهدبود و چنانچه شرکت‌کننده با توجه به ابعاد خاص کالا، ماشین‌آلات یا وسایل داخل غرفه، ابعاد آن را افزایش دهد، تخلف محسوب‌می‌شود.

مدیریت نمایشگاه هیچ‌گونه دخالتی در تأسیسات و امکانات فیزیکی محل برگزاری نمایشگاه مانند سیستم گرمایش و سرمایش سالن، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، رستوران، آب آشامیدنی، کیفیت ساختمان و بنای سالن‌های تحت پوشش و امثال آن ندارد و صرفاً نسبت به اعلام نواقص موجود به مدیریت سالن اقدام می‌کند.

رعایت ضوابط و شئون اسلامی برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی‌است

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مجتمع چاپ نقش سـیــَـلک (غرفه آرایی سازه های نمایشگاهی و ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خدمات نمایشگاهی، سازه های نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی، چاپ ست اداری، پاپ آپ، میز کانتر، رول آپ گردان و ثابت، چاپ افست، طراحی، چاپ دیجیتال، تقویم و سالنامه، غرفه آرایی، کاتالوگ و فولدر، تراکت و بروشور، پرده شید رول، استیکر مش و وینیل

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 هفته قبل