چسب جهان

واردات و توزیع انواع چسب, فروش چسب های تخصصی, وارد کننده چسب های ساختمانی

اسپری فوم ضد حریق

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروز از اسپری فوم های ضد حریق جهت پر کردن منافذ و درزهایی استفاده میشود که ورود و خروج آتش و دودبند نمودن آن جهت جلوگیری از شعله آتش و دود به قسمت های مهم و حساس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است .

قوم ضد آتش abc با توجه به کلاس حرارتی بالا و درجه b1 یکی از مطمین ترین فوم های نسوز و فوم ضد آتش (فوم ضد حریق) در بازار می باشد که در درسترس مصرف کنندگان در بازار ایران قرار گرفته است.

این نکته بسیار مهم است که فوم های ضد حریق بایستی حتما به رنگ صورتی و تا حدودی قرمز گل بهی باشد . اگر هر اسپری فوم به رنگ زرد یا کرم باشد قطعا فوم ضد حریق و ضد آتش نبوده و خرید آن کاملا اشتباه است.

از جمله دلایلی که توصیه میشود از فوم ضد حریق و فوم ضد آتش شناسنامه دار همراه با برگه اطلاعات فنی استفاده شود و حتما به سایت شرکت تولید کننده مراجعه و بررسی شود همین دلیل است که اطلاعات نادرست و تقلبی را عده ای از فروشندگان به مشتریان ارایه میدهند .

فوم ضد حریق یا همان فوم ضد آتش(فوم نسوز) در دو نوع کان خور و شلنگی در بازار ارایه میشوند.


فوم ضد حریق گان خور abc ، فوم ضد آتش abc ، فوم نسوز abc

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

چسب جهان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات و توزیع انواع چسب، فروش چسب های تخصصی، وارد کننده چسب های ساختمانی، وارد کننده انحصاری آکفیکس، سیلیکون ماستیک ، چسب بلزونا، انواع درزگیر، انواع فوم، درزگیر و فوم های ضد حریق، چسب های صنعتی، درزگیر های نما، چسب های تخصصی نما، پلی اورتان، پلی اورتان سوسیسی، سیلیکون خنثی، سیلیکون استراکچر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 2 روز پیش