شرکت تام تال . تولید کننده پایه های روشنایی و مبلمان شهری

برج نوری, برج روشنایی, پایه روشنایی

قیمت برج نوری

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 قیمت برج نوری یکی از مواردی است که معمولا برای عزیزانی که در این رسته فعالیت می کنند ، برای تولید برج نوری یا خرید برج نوری ،  همواره جای سوال و چالش بوده است . با توجه به تنوع قیمتی که در بازار وجود دارد و حرفهای ضد و نقیضی که از سمت کارشناسان فروش شرکتهای مختلف به گوش می رسد ، پروسه تصمیم گیری را برای خریدارن عزیز کمی مشکل نموده است .

لذا بر آن شدیم تا با شفاف سازی کامل این مطلب ، کمی اطلاعات عزیزان را بالاتر برده تا در انتخاب شرکت سازنده و تصمیم گیری درست گامی مفید برداشته باشیم .

آیتمهای تاثیر گذار در قیمت برج نوری :

  • ارتفاع برج نوری
  • ضخامت ورق
  • تعداد قطعات
  • نوع قطعات
  • دهنه پایین به بالا
  • تعداد سفارش

ارتفاع برج نوری :

مسلماً ارتفاع برج نوری تاثیر مستقیمی در قیمت برج نوری دارد ، به طوریکه هر چه به ارتفاع سازه افزوده شود به نسبت قیمت آن هم افزایش خواهد داشت .

ضخامت ورق :

ضخامت ورق تولیدی در قطعات برج نوری هم چون با وزن برج ارتباط دارد ، افزایش ضخامت ورق استفاده شده در تولید قطعات برج در قیمت برج نوری تاثیر مستقیمی خواهد داشت .

تعداد قطعات :

تعداد قطعات تشکیل دهنده بدنه برج نوری به نسبت ارتفاع آن تعیین می شود که عموما 6 متری است . بدیهی است که هر چه به تعداد این قطعات افزوده شود ، وزن سازه افزایش و به تناسب قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت .

نوع قطعات :

نوع قطعات بکار رفته در برج مانند ( الکترو موتور ، گیر بکس ، تابلو برق ، سیم بکسل و ... ) از نظر برند ، کیفیت و قیمت هرکدام در قیمت نهایی موثر خواهد بود .

دهنه پایین به بالا :

دهنه پایین به بالای برج نوری یکی از مواردی است که در وزن سازه تاثیر گذار خواهد بود . نکته ای که وجود دارد این است که در ارتفاعات پایین چندان تغییری در قیمت نخواهد داشت ولی در اتفاعات بالا موجب تغییرات قیمت جدی خواهد شد .

تعداد سفارش :

تعداد سفارش خرید برج نوری هم به علت تولید سری کاری ، کاهش پرتی ورق ، کاهش هزینه های حمل و نقل و هزینه های سر بار در قیمت برج نوری موثر است . اگر تعداد سفارش افزایش یابد در کل قیمت کمی کاهش خواهد داشت .

به هر حال مطالبی که ذکر شده جنبه عمومی داشته و جهت آگاهی کلی عزیزان بیان شده است . جهت کسب اطلاعات فنی دقیق و مخصوص با نوع سفارش خود می توانید با مهندسان مشاور شرکت تماس حاصل فرمایید .

منباء : سایت شرکت مهندسی تام تال

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تام تال . تولید کننده پایه های روشنایی و مبلمان شهری

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

برج نوری، برج روشنایی، پایه روشنایی، پایه چراغ خیابانی، چراغ پارکی، نیمکت شهری، صندلی شهری، مخزن زباله فلزی، مخزن زباله مکانیزه ، اوازم بازی فلزی کودکان، لوازم بازی پلی اتیلنی ، پایه دوربین ترافیکی، پایه ترافیکی ، فوتبال دستی فضای باز، میز پینگ پنگ فضای باز ، آلاچیق فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات