آویژه نما

پنجره upvc, ساخت پنجره آلومینیومی, درب ضد سرقت

ویژگی و خصوصیات درب ضد سرقت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

درب ضد سرقت به دربي گفته می شود که علاوه بر دارا بودن قفل ضد سرقت، تخریب ناپذیر نیز می باشد. چنانچه سارقین نتوانند  از طریق دستکاري يا تخريب قفل درب آن را باز کنند، با سلب کردن امکان تخریب درب نیز از ورود آنها به منزل، محل کار، دفاتر، انبار و ... جلوگیری نماید.

همانطور که از تعریف فوق بر می آید درب ضد سرقت باید در برابر برش، فشار بر سطح  و کناره های درب از مقاومت لازم برخوردار باشد.

ویژگی های درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت باید به گونه ای طراحی و ساخته شوند که :

-         از استانداردهاي لازم  هنگام وقوع حوادث غيرمترقبه نظیر آتش سوزي و زلزله  برخوردار بوده خللی در کار نیروهای امدادرسان ایجاد نشود.

-        در برابر رطوبت، اسید، سرما، گرما و صدا عایق باشند.

-        به تناسب محل نصب طراحی،ساخته و انتخاب شوند و ویژگی های محیطی در آنها لحاظ گردد.

به عنوان مثال ميتوان برای محیط هایی که امکان ایجاد سروصدا به هنگام تخریب درب برای سارق وجود ندارد مانند آپارتمان ها، از دربهاي ساده فلزي متشکل از دو لايه ورق سخت در دو طرف درب و يک لايه میانی به عنوان عايق صدا و دما، استفاده کرد. ولی در محیط هایی چون خانه های ویلایی، کارخانه ها و انبارها که سارقين می توانند با ایجاد سر و صدا و فراق بال به تخريب درب بپردازند، باید از درب ضد سرقت با لایه های فولادی ضخیم در دو طرف درب و لایه های میانی ضد برش, ضد مته، ضد اسيد و ضد تخريب استفاده نمود تا امکان نفوذ سارقين  پس از تخريب لايه هاي سطحي درب را سلب نماید.

 

ویژگی های یک درب ضد سرقت چیست ؟

یک درب ضد سرقت باید بتواند در برابر آتش سوزی مقاوم باشد.

یک درب ضد سرقت باید بتواند در برابر ضربه و تخریب ها استواری از خود نشان دهد.

درب های ضد سرقت باید به تناسب محل نصب طراحی،ساخته و انتخاب شوند و ویژگی های محیطی در آنها لحاظ گردد.

به عنوان مثال ميتوان برای محیط هایی که امکان ایجاد سروصدا به هنگام تخریب درب برای سارق وجود ندارد مانند آپارتمان ها، از دربهاي ساده فلزي متشکل از دو لايه ورق سخت در دو طرف درب و يک لايه میانی به عنوان عايق صدا و دما، استفاده کرد. ولی در محیط هایی چون خانه های ویلایی، کارخانه ها و انبارها که سارقين می توانند با ایجاد سر و صدا و فراق بال به تخريب درب بپردازند، باید از درب ضد سرقت با لایه های فولادی ضخیم در دو طرف درب و لایه های میانی ضد برش, ضد مته، ضد اسيد و ضد تخريب استفاده نمود تا امکان نفوذ سارقين  پس از تخريب لايه هاي سطحي درب را سلب نماید.

انواع درب های ضد سرقت  را میتوان در بخش های زیر تعریف کرد :

  • درب ضد سرقت کلاسیک
  • درب ضد سرقت برجسته
  • درب ضد سرقت CNC
  • درب ضد سرقت با روکش PVC
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آویژه نما

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پنجره upvc، ساخت پنجره آلومینیومی، درب ضد سرقت، فروش درب و پنجره، پنجره ویستا بست و وینتک، درب آتشنشانی، درب چوبی و شیشه ایی، تولید کننده درب و پنجره، درب لابی، درب و پنجره دوجداره، درب چوبی با چوب راش ، ضد سرقت ترک، استاندارد ul، اجرای نما فریم لس، مجری نمای شیشه ایی، نمای کرتن وال

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات