نمایشگرهای دیجیتال سیب سیاه

ساعت مسجدی, ساعت حرم امام رضا, تابلو ساعت اذان گو

ساعت دیجیتال LED چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ساعت دیجیتال LED چیست؟

اساس کار ساعت های دیجیتال LED همان LED و سون سگمنت های هفت قسمتی است که در مقاله های قبل توضیح مختصری درباره آنها دادیم. این ساعت ها در اندازه و ابعاد مختلف و با امکانات گوناگون تولید می شوند. در این ساعت ها از کریستال بسیار دقیق کوارتز ساعت استفاده می شود که به علت دیجیتال بودن و حذف قسمت های مکانیکی از ساعت های آنالوگ نیز دقت بیشتری دارند. برای آنکه این نمایشگرها از تعویض باتری بی نیاز گردند از برق شهر تغذیه ی کنند و همچنین برای مواقع قطع برق یک باتری پشتیبان در انها تعبیه شده است.

ساعت های دیجیتال بزرگ (در ابعاد متفاوت) مناسب برای سالن ها ، کارخانه جات ، اداره جات ، موسسات ، سالن های انتظار، محیط های ورزشی و… می باشند. این نمایشگرها دارای دید بیش از ۸۰ متر است که می توان در فضای بیرون نیز استفاده شود. این نمایشگرها بسیار دقیق می باشند و کارکردی عالی در شب و روز دارند. از امکانات این نمایشگرهای دیجیتال می توان به نمایش ساعت زمان (ساعت دقیقه ثانیه)، نمایش دمای محیط، استفاده به عنوان کرنومتر محیط های ورزشی، پخش آلارم، نمایش تاریخ، تنظیم با ریموت کنترل و… اشاره نمود. این نمایشگرها در انواع یک طرفه و دو طرفه تولید می شوند، چرا که گاهی اوقات نیاز است علاوه بر روبرو، از پشت نیز نمایشگر دیده شود.

این ساعت های دیجیتال LED در انواع مچی، رومیزی، دیواری، آویز سقفی تولید می شوند که شرکت نورنگار صنعت سیف این ساعت ها را در انواع رومیزی، دیواری، آویز سقفی تولید و به بازار عرضه می نماید.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

نمایشگرهای دیجیتال سیب سیاه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ساعت مسجدی، ساعت حرم امام رضا، تابلو ساعت اذان گو، ساعت دیجیتال مسجد، ساعت LED مسجد، تابلو دیجیتال مسجد، تابلو نماز اول و دوم و صفحه قرآن، ساعت نمازخانه، ساعت دیجیتال LED، دستگاه پخش اذان اذانگو خودکار، تایمر و کرنومتر دیجیتال باشگاهی و سخنرانی، اسکوربورد ورزشی دیجیتال چند منظوره، تابلو روان ساعت بانکی، ساعت و تقویم دیجیتال دیواری، دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال، فرکانس متر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 6 هفته قبل