نمایشگرهای دیجیتال سیب سیاه

ساعت مسجدی, ساعت حرم امام رضا, تابلو ساعت اذان گو

ساعت و تقویم دیجیتال بانکی و سیستم نوبت دهی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ساعت و تقویم دیجیتال بانکی و سیستم نوبت دهی چیست و چه کاربردی دارند؟

ساعت و تقویم دیجیتال بانکی:

شاید بارها شده که برای پر کردن یک فیش بانکی یا دسته چک و... به باجه بانک مراجعه نموده اید یا شاید برای ارسال نامه یا یک بسته پستی به دفاتر خدمات پستی و یا هر اکار اداری دیگر اما به محض تکمیل فرم تاریخ آن روز را که باید در فرم وارد نمایید را فراموش نموده اید! نمی دانید امروز چه تاریخی است؟ نمی دانید امروز چند شنبه است؟

ساعت و تقویم های دیجیتال بانکی که البته ممکن است به غیر از بانک ها هر جای دیگر نیز نصب شوند به شما نشان می دهند که امروز چه تاریخی و چند شنبه است. همچنین علاوه بر این امکانات دمای هوا و ساعت را نیز به شما نمایش می دهند. در این نمایشگرهای دیجیتال که معمولا با LED (ال ای دی) یا دات ماتریکس ساخته می شوند یک خط روان پیام نما نیز تعبیه شده است تا پیام های تبلیغاتی دلخواه را به نمایش در آورند. مانند تبریک تسلیت به مناسبت ایام ملی و مذهبی و یا خوش آمد گویی و یا همچنین نمایش آرم شرکت یا موسسه.

سیستم نوبت دهی

امروزه اکثر بانک ها و اماکن دیگری که صفوف طولانی و خسته کننده دارند به سیستم نوبت دهی دیجیتال مجهز گردیده اند. بدین صورت که توسط یک باجه در ورودی این اماکن به صورت اتوماتیک یک تکه کاغذ با چاپ حرارتی به عنوان فیش نوبت دهی صادر می گردد که بر روی آن اطلاعاتی نظیر تاریخ، نام شعبه، شماره نوبت، تعداد نفرات در انتظار و... درج می شود و مراجعه کننده تا زمانی که شماره اش خوانده نشود و بر روی باجه پذیرنده درج نشود در انتظار می ماند.

شاید بپرسید خوب این سیستم چه مزایایی دارد؟ مراجعه کننده زمانی را که باید در صف بایستد و ممکن است حتی این صفوف باعث هرج و مرج (و بعضا درگیری و دعوا) شود را بر روی یک صندلی راحتی می نشیند و روزنامه مطالعه می کند یا به کارهای دیگرش می رسد.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

نمایشگرهای دیجیتال سیب سیاه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ساعت مسجدی، ساعت حرم امام رضا، تابلو ساعت اذان گو، ساعت دیجیتال مسجد، ساعت LED مسجد، تابلو دیجیتال مسجد، تابلو نماز اول و دوم و صفحه قرآن، ساعت نمازخانه، ساعت دیجیتال LED، دستگاه پخش اذان اذانگو خودکار، تایمر و کرنومتر دیجیتال باشگاهی و سخنرانی، اسکوربورد ورزشی دیجیتال چند منظوره، تابلو روان ساعت بانکی، ساعت و تقویم دیجیتال دیواری، دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال، فرکانس متر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 6 هفته قبل