نمایشگرهای دیجیتال سیب سیاه

ساعت مسجدی, ساعت حرم امام رضا, تابلو ساعت اذان گو

تابلو روان LED ال ای دی چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تابلو روان LED ال ای دی چیست؟

اینکه کسی تابلو روان LED ندیده باشد دیگر جزو محالات است، چرا که دیگر در هر کوی و محله هم تابلو روان ها بر سردر فروشگاه ها و مغازه ها نصب شده اند. اما اگر نام این تابلو های نورانی که متون و اشکال به صورت روان و به همراه افکت های گوناگون روی صفحه اش حرکت می کنند را نمی دانستید، حالا نامش را هم فهمیدید. بله تابلو روان LED یا ال ای دی...

تابلو روان LED از تعداد زیادی لامپ نورانی LED تشکیل شده است که با روشن و خاموش شدن منظم می توانند متن و اشکال را نمایش دهند. البته انجام این محاسبات پیچیده و با سرعت بسیار بالا توسط پردازنده این تابلو ها انجام می شود.

چندین سال پیش این تابلو ها تماما در ایران تولید می شد. کیفیت پایین، قیمت گران، عملکرد ضعیف و محدودیت های نرم افزاری باعث شد که از تابلو روان های وارداتی به شدت استقبال شود. به طوری که دیگر تابلو روان های دست ساز ایرانی را جایی نخواهید دید و قطع به یقین تمام نمایشگرهای LED چه تابلو روان تگ رنگ و سه رنگ ، چه تلویزیون های فول کالر شهری وارداتی اند.

وارداتی شدن تابلو روان ها هم قیمت تمام شده تابلو روان ها را به شدت کم کرد و هم روش ساخت را بسیار آسان کرد. به نحوی که تابلو سازها و علاقمندان امروزه بدون داشتن هیچ گونه دانش تخصصی دست به ساخت و فروش تابلو روان LED می زنند و سود خوبی نصیبشان می شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از علاقمندان به یادگیری ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری هستید بد نیست سری به لینک زیر بزنید و پکیج آموزش ساخت تابلو روان وارداتی را دریافت نمایید:

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

نمایشگرهای دیجیتال سیب سیاه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ساعت مسجدی، ساعت حرم امام رضا، تابلو ساعت اذان گو، ساعت دیجیتال مسجد، ساعت LED مسجد، تابلو دیجیتال مسجد، تابلو نماز اول و دوم و صفحه قرآن، ساعت نمازخانه، ساعت دیجیتال LED، دستگاه پخش اذان اذانگو خودکار، تایمر و کرنومتر دیجیتال باشگاهی و سخنرانی، اسکوربورد ورزشی دیجیتال چند منظوره، تابلو روان ساعت بانکی، ساعت و تقویم دیجیتال دیواری، دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال، فرکانس متر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 6 هفته قبل