نمایشگرهای دیجیتال سیب سیاه

ساعت مسجدی, ساعت حرم امام رضا, تابلو ساعت اذان گو

چه چیزی برای وقف به مسجد مناسب است؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سنت نیکوی وقف به مسجد

سنّت نیکوی وقف به مسجد، یک پدیده‌ی قدیمی بشری است که ریشه در عقل، منطق و طبیعت انسان دارد. . وقف، در همه‌ی ادیان  و تمدن های بشری به صورت اشکال مختلف وجود داشته و دارد .

انواع وقف به مسجد:

وقف عام: اگر وقف مخصوص دسته یا طبقه‌ی معینی نباشد، آن را وقف عام می نامند. مانند: وقف برای مدارس و مساجد و همچنین  وقف برای روضه‌خوانی سالار شهیدان امام حسین(ع) و ائمه‌ی اطهار. که می توان  اشاره کنیم به ساعت های اذان گو که امروزه به ساعت های حرم شهرت پیدا کردند و در تمام اماکن مذهبی مانند: حرم مطهر امام رضا(ع)، مساجد، امام زاده ها و حتی حرم امام حسین علیه السلام واقع در کربلا نصب شده اند. وقف خاص: وقفی است که برای شخص مشخص یا اولاد و نوادگان  وقف شده باشد، پس اگر مصرف وقف برای فرد یا گروهی معین باشد آن را وقف خاص می‌گویند مانند: وقف بر اولاد یا  وقف برای پدر و مادر و یا برای طبقه‌ی خاصی ازمردم.

معرّفی جلوه‌های وقف به مسجد و موقوفات و تبیین آثار ماندگار آنها (هدایای مناسب به مسجد)

در بررسی موقوفات، به موردهای زیبا و جالبی برمی‌خوریم که نشان دهنده روح لطیف انسانی و نگاه بلند واقفان دارد.بدون شک مصارف تعیین‌شده در برخی از وقف‌نامه‌ها، نشانگر اندیشه‌ی بلند، و نیت خیرخواهانه‌ی نیکوکارانی است که درهر دوره با تشخیص نیازهای اجتماعی زمان خویش اقدام به وقف دارایی و اموال خویش کرده اند.

امروزه باید از پیشرفت تکنولوژی بهره برد و اشاره ای کنیم به ساعت های اذان گو که معروف هستند به ساعت های حرم که در کلیه اماکن مذهبی نظیر حرم مطهر امام رضا (ع)، امام زاده ها، مساجد و همچنین حرم سالار شهیدان امام حسین علیه السلام نصب شده اند این ساعت ها دارای امکانات بی نظیری همچون: نمایش ساعت، اوقات شرعی، تاریخ شمسی – قمری و میلادی، نمایش دمای محیط،  نمایش روز هفته، مناسبت های ملی و مذهبی، پخش اذان به صورت متنی سر وقت اذان می باشند. این ساعت ها مورد های مناسبی برای وقف به مساجد و اماکن مذهبی می باشند.

  • انواع ساعت دیجیتال اذان گو مدل حرم امام رضا


چه چیزی برای وقف به مسجد مناسب است؟ – بهترین هدیه وقفی به مساجد

 جامعه مسلمان و دین‌باور باید بدانند که سنّت نیکوی وقف برای تقرّب به خدا و اطاعت از فرامین اوست.«بنا به فتوای بسیاری از فقهای دین اسلام، مِلک و مال وقف‌شده پس از انجام صحیح تشریفات وقف، از حوزه‌ی ملکیت و مالکیت واقف خارج شده و به حوزه‌ی ملکیت و مالکیت خداوند متعال درآمده است.

در گذشته مردم نیکوکار و کسانی که قصد وقف به مساجد و دیگر اماکن مذهبی داشتند مواردی از قبیل فرش، مهر و یا تسبیح را وقف مساجد میکردند اما امروزه برای انجام امر مهم وقف به مسجد،  می توان با پیشرفت تکنولوژی جلو رفت و هدایای زیبایی مثل ساعت های اذان گو که برای اولین بار در حرم امام رضا نصب شدند بهره گرفت.

از گذشته تا به حال مساجد به عنوان مراکز و مکان‌هایی برای هرگونه جنبش سازنده و رشد وارتقاء آگاهی اقشار جامعه مورد استفاده بوده‌اند. این مراکز الهی و معنوی از عوامل مهم و مؤثّر در پیشبرد تحوّلات اجتماعی و فرهنگی به شمار می‌روند. حال چه خوب است که مساجد  مجهز به داشتن ساعت هایی باشد که دارای امکانات بی شماری مثل پخش اذان با قاریان مختلف، نمایش تاریخ، دما و ساعت و همچنین امکانات دیگری مانند نمایش اوقات شرعی، ذکر روز. پخش دعای سحر و ربنا در ماه مبارک رمضان می باشند.

هدیه دادن این ساعت ها به مساجد باعث شده ک طیف وسیعی از آحاد جامعه بتونن از امکانات بی نظیر آن ها استفاده کنند.

  • ساعت اذان گو مناسب برای وقف به مسجد

فایلهای پیوست

 4٫27 مگابایتدانلود
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

نمایشگرهای دیجیتال سیب سیاه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ساعت مسجدی، ساعت حرم امام رضا، تابلو ساعت اذان گو، ساعت دیجیتال مسجد، ساعت LED مسجد، تابلو دیجیتال مسجد، تابلو نماز اول و دوم و صفحه قرآن، ساعت نمازخانه، ساعت دیجیتال LED، دستگاه پخش اذان اذانگو خودکار، تایمر و کرنومتر دیجیتال باشگاهی و سخنرانی، اسکوربورد ورزشی دیجیتال چند منظوره، تابلو روان ساعت بانکی، ساعت و تقویم دیجیتال دیواری، دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال، فرکانس متر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 6 هفته قبل