پارس کیمیا سلولز تولید کننده لوله و نبشی مقوایی

محافظ گوشه مقوایی, نبشی مقوایی , زیر سری مقوایی

فروش کیوی صادراتی در بسته بندی های مختلف

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 کیوی صادراتی در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد.
این کیوی ها در بسته بندی 5، 8 ، 10 ،15 ، 20 کیلوگرمی آماده فروش به بازارهای خارجی می باشد .نوع بسته بندی سبد پلاستیکی و کارتن است . 
یکی از حساس ترین مراحل عرضه و مصرف کالا بسته بندی می باشد که می تواند نوعی مزیت رقابتی باشد.
بسته بندی کیوی نقش مهمی در صادرات و بازار فروش دارد و معمولا بر اساس وزن و اندازه میوه انجام می گیرد. تمامی میوه های آفت زده و بد شکل و نارس باید توسط کارگران جدا گردد زیرا یک عدد میوه پوسیده می تواند تمامی میوه های جعبه  را فاسد کند.
 انتخاب بسته بندی مناسب سبب می شود تا اطمینان حاصل گردد که کالای صادراتی بدون هیچ ایرادی به مقصد مورد نظر ارسال می شود و همچنین موجب رونق فروش محصول بازارهای هدف می شود.
بسته بندی می تواند به صورت های مختلفی صورت گیرد. کیوی صادراتی را در بسته های 5، 8، 10، 20 کیلوگرمی  در سایزهای 70 تا 130 گرم آماده عرضه و فروش برای بازارهای خارجی است .
همچنین بنا به درخواست مشتری از کارتن هم استفاده می شود . برای بسته بندی بهتر است بیش از 2 ردیف میوه در یک سبد قرار نگیرد زیرا موجب له شدگی میوه های زیرین می شود

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس کیمیا سلولز تولید کننده لوله و نبشی مقوایی

یزد

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

محافظ گوشه مقوایی، نبشی مقوایی ، زیر سری مقوایی، محافظ لبه مقوایی، نبشی مقوایی مدور، قیمت نبشی مقوایی، قیمت محافظ لبه مقوایی، لوله مقوایی، لوله مقوایی پارس، نبشی مقوایی پارس، محافظ لبه مقوایی پارس، خرید لوله مقوایی، قیمت لوله مقوایی، خرید محافظ لبه مقوایی، لوله مقوایی سنگین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات