واتاب مکانیک (تصفیه آب - تصفیه فاضلاب)

سیستم های تصفیه آب, پکیج تصفیه آب, پکیج RO اسمز معکوس

طراحی و ساخت فیلتر شنی

* طراحی و ساخت فیلتر تحت فشار شنی برای حذف کدورت و گل و لای و ذرات معلق آب و پساب * شیر های چند راهه اتوماتیک و دستی * مخازن استنلس استیل،کربن استیل، FRP و ..

مشخصات

فیلتر آب :
شنی
تصفیه :
آب

توضیحات خدمت

    به منظور حذف ذرات معلق حل نشدنی و گل و لای  آب و کدورت دانه های سیلیس به کار می رود.در فیلتر شنی آب از بستر سنگ سیلیس عبور کرده ،ذرات معلق و ناخالص های حل نشدنی آن تا اندازه 50 میکرون در خلل و فرج بستر شن می ماند.این فرآیند در نهایت منجر به حذف کدورت آب می شود.فیلتر های شنی بعد از مدتی نیاز به شست و شوی معکوس (BACK WASH)به منظور خارج کردن ذرات معلق از درون بستر سیلیس در صافی شنی پیدا می کنند. با توجه به اندازه ذراتی که قرار است حذف شوند ضخامت پایه های بستر و دانه بندی ذرات آن مشخص می گردد.  

محدوده دانه بندی سیلیس: 3 لایه به شرح ذیل:

سیلیس نمره یک از قطر 1 میلی متر تا 3میلی متر

سیلیس نمره دو از قطر 3 میلی متر تا 5 میلی متر

سیلیس نمره سه از قطر 5 میلی متر تا 8 میلی متر

فیلترهای شنی براساس میزان دبی و طبق استانداردهای سرعت گذر آب طراحی و ساخته می شوند.

این فیلترها در صنایع و فرآیندهای مختلف استفاده می شوند و به طور خلاصه هرجا نیاز به حذف ذرات معلق حل نشدنی و گل و لای  آب و کدورت تا اندازه 50 میکرون باشد، بی شک فیلتر شنی در پشنهادات فنی خواهد بود.

کاربرد:

پیش تصفیه انواع سیستم های تصفیه آب مانند اسمز معکوس، نانوفیلتراسیون و الترافیلتر، حذف ذرات معلق در انواع سیکل ها مثل سیستم های برودتی، حوضها و حوضچه های پرورش ماهی و آبزیان، استخرها، صنایع فلزات، آبکاری، سیستم آبیاری گلخانه ها و کشاورزی و...

شرکت واتاب مکانیک در تمام مراحل مشاوره، طراحی، ساخت و تامین تجهیزات و خدمات پس از فروش این فیلترها در کنار شما خواهد بود تا با انتخابی دقیق و مهندسی به سیستمی با عملکرد مطمئن و دقیق دست یابید.

http://www.watershop.ir/filtergenre/%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%d9%86%db%8c/

* مشاوره و نیاز سنجی

* ارائه طرح فنی دقیق و مهندسی

* ساخت تحت نظارت کارفرما

* تامین تجهیزات و خدمات پس از فروش

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

واتاب مکانیک (تصفیه آب - تصفیه فاضلاب)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سیستم های تصفیه آب، پکیج تصفیه آب، پکیج RO اسمز معکوس، سختی گیر، سیستم های تصفیه فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب، فروش تجهیزات آب و فاضلاب، خدمات مهندسی مشاوره و پیمانکاری، آموزش های تخصصی صنعت آب، آموزش نرم افزارهای تخصصی(Rosa،WaterGEMS...)

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات