ماشین سازی عدیلی (پیروز اصلی) - طراحی و تولید دستگاه بسته...

دستگاه بسته بندی تنباکو, دستگاه بسته بندی مواد غذایی, دستگاه بسته بندی دارویی و بهداشتی

اولین بار در ایران دستگاه بسته بندی میوه | ماشین سازی عدیلی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


هدف اصلی بسته بندی ميوه ها و سبزی ها، حفاظت محتويات درون بسته در طول زمان ذخيره سازی، حمل و توزيع در برابر فساد داخلی بوده كه ممكن است اين عمل فيزيكی، شيميايی يا زيستی بيولوژيكی باشد ،  موجب خشك شدن سريع آنها شده و در نهايت پيری و پژمردگی را به دنبال خواهد داشت.



خسارت های بعد از برداشت ميوه ها و سبزی ها پيش از اين كه به دست مصرف كنندگان برسد، 20 تا 50% در نوسان است. به طور طبيعی ، رطوبت ميوه ها و سبزی ها 70 تا 95% متغيير و رطوبت متعادل ERH حدودا بالای 98% می باشد. نگهداری سبزی ها در شرايط عادی جوی می باشد.

بسته بندی در مراحل پايانی زنجيره توليد، ذخيره، بازاريابی و يا توزيع انجام می گيرد ، با اين حال هنوز هم در سالم تحويل دادن محتويات بسته، از توليد به مصرف، نقش مهمی را ايفا می كند. افزايش توليد تنها زمانی می تواند در بازار مصرف تاثير گذار باشد كه محصولات، دارای استاندارد با كيفيت بالا، تحت شرايط بهداشتی و با يك قيمت اقتصادی در دسترس مشتری قرار گيرد.

مقدار زيادی از ميوه ها و سبزی ها در طول زنجيره تامين و توزيع، خراب شده و يا زير حد استاندارد قرار می گيرند، اين ميزان ضايعات موجب كمبود محصول و در نتيجه افزايش قيمت ها می شود. ضايعات بسته بندی با شيوه های نادرست و امكانات ناكافی حمل و نقل در ارتباط است.

بسته بندی به صورت نگهداری محصولات يا اقلام محصور در كيسه، جعبه، فنجان، سيني، قوطي، تيوب، بطري، يا هر ظرف ديگری كه عملکردهايی همانند جلوگيری از آلودگی، حفاظت و يا مراقبت و سهولت در انتقال و جابجايی را در بر می گيرد، تعريف می شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ماشین سازی عدیلی (پیروز اصلی) - طراحی و تولید دستگاه بسته...

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه بسته بندی تنباکو، دستگاه بسته بندی مواد غذایی، دستگاه بسته بندی دارویی و بهداشتی، سازنده دستگاه بسته بندی خرما، دستگاه بسته بندی کیک، دستگاه بسته بندی نان، دستگاه بسته بندی کیک، بسته بندی گز، دستگاه بسته بندی نان لواش، دستگاه بسته بندی، سازنده انواع دستگاه بسته بندی اسفنج زد خش، دستگاه بسته بندی نان همبرگر، دستگاه بسته بندی در ایران، بسته بندی نان، سازنده دستگاه بسته بندی باند زخم، دستگاه بسته بندی گز

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات