افرا طب تندرست 66704551 - 66703934-021

قلم مونوپولار یکبار مصرف, ماسک بیهوشی در سایزهای مختلف, پنست بای پولار

کاربرد پنست بای پولار از نظر افرا طب تندرست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پنست بای پولار  که اصطلاحا پنست دو قطیب هم گفته میشود.

انواع گوناگونی از پنست های Bipolar با شکل ها و ابعاد مختلف برای انعقاد بافت ها قابل استفاده است.

به غیر از انتهای دو سر پنست ، بقیه نواحی از مواد عایق پوشیده شده است که هنگام تماس با بافت ، به غیر از نوک پنست ، در نواحی دیگر انعقاد رخ نمی دهد و همچنین باعث سوزش دست جراح هنگامی که خروجی دو قطبی فعال می شود ، نخواهد شد.

در انتهای پنست (محل اتصال با کابل ) رابط خروجی دو قطبی قرار دارد.

نحوه ضد عفونی و استریل کردن کابل و پنست دو قطبی ، مشابه قلم تک قطبی است و تا دمای 134 درجه سانتیگراد قابل استریلیزه کردن می باشند.

برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن و نگهداری پنست دو قطبی ، نکاتی که در تمیز کردن الکترودهای تک قطبی ذکر شد می بایست رعایت شود.

خصوصاً برای تمیز کردن نوک پنست از اشیای سخت و زبری که باعث از بین رفتن پوشش عایقی پنست می شود به هیچ عنوان استفاده نشود.

از اعمال فشار زیاد به پنست و یا باز کردن دو شاخه ی پنست از یکدیگر اجتناب شود. زیرا باعث خرابی پوشش های عایق روی پنست می شود.

از پیچیدن کابل دو قطبی به صورت محکم و با فشار خودداری شود. زیرا این کار باعث تغییر شکل کابل در دراز مدت می شود.

پنست بای پولار دو قطبی شبیه به فرم های جراحی معمولی است ، اما هدف مورد نظر بسیار متفاوت است. برخلاف پنست بای پولار جراحی ، که به معنای باز و نگه داشتن بافت هستند ، فرمسپولهای قطبی به منظور جریان انعقاد - یا ساختن جامد یا نیمه جامد - با استفاده از جریان الکتریکی ، منظور می شوند. این جریان الکتریکی از طریق نکات پنست بای پولار دو قطبی اخراج می شود. این نوع مفصل ها در انواع مختلفی وجود دارند و در انواع یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد ارائه می شوند.

فورسپس دو قطبی این نام را بدست آورد زیرا کنسولها به یک کابل دو قطبی وصل شده اند که یک قطب انرژی از قطب تولید شده توسط یک ژنراتور الکتروشیمیایی را ارائه می دهد. کابل دو قطبی در قسمت پشتی پنست بای پولاربه یک اتصال دهنده متصل می شود. جریان الکتریکی موجود در این پره ها ثابت نیست. توسط جراح کنترل می شود ، که از پمپ یا سوئیچ استفاده می کند تا بتواند جریان را تنها در صورت لزوم روشن کند. هنگامی که یک جریان از طریق پنست بای پولاردر حال اجرا نیست ، می توانند از آنها به عنوان فرمول جراحی منظم استفاده شوند.

انعقاد انعقاد در طی روشها و جراحی های خاص برای كنترل از بین رفتن خون یا برای مهر و موم كردن بافت بسیار مهم است. همچنین می توان از جریان الکتریکی برای گرم کردن بافت سفت و جداسازی آن استفاده کرد. بافت به راهنمایی های پنست بای پولار نمی چسبد زیرا گرما و جریان به دور از نکات هستند. دو روش که در آن نمی توان به طور مؤثر ازپنست بای پولار دو قطبی استفاده کرد ، انعقاد لوله برای عقیم سازی و عقیم سازی لوله است. هر دو روش شامل عقیم سازی زنان به عنوان راهی برای جلوگیری از فرزندآوری است.

سه ماده متداول برای پنست بای پولار دو قطبی ، فولاد ضد زنگ از نظر جراحی ، تیتانیوم و انواع مختلف پلاستیک است. برخی از روشها نوع خاصی از مواد را فراخوانی می کنند و برخی از بیماران ممکن است نسبت به مواد خاصی واکنش نشان دهند. معمولاً به ترجیح جراح پایین می آید. در کنار مواد مختلف ، فرورفت ها به اشکال مختلف نیز وجود دارند که می توانند در انجام برخی از مراحل خاص کمک کنند.

نسخه های قابل استفاده مجدد و یکبار مصرف از این مفروض در دسترس هستند. نسخه های قابل استفاده مجدد ماندگار تر هستند زیرا به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند. در بین روش ها ، فرورفت ها اتوكلاو شده یا استریل شده اند تا از انتقال میكروب یا بیماری به بیمار بعدی اطمینان حاصل شود. ممکن است پس از مدت زمان مشخصی ، اصلاحات فرسوده احتیاج به تعمیر داشته باشند که ممکن است منجر به هزینه های کل بیشتر شود.

فورسپس های دو قطبی یکبار مصرف برای استفاده یکبار قبل از دور ریختن فورسپس ساخته می شوند. فورسپس ها ارزان تر هستند ، و هیچ هزینه تعمیر یا ضد عفونی مربوط به آنها وجود ندارد. در روند نزولی ، جراح نیاز به مقدار زیادی فورسپس دارد ، و فرمولها معمولاً به اندازه بادوام نیستند زیرا آنها فقط برای استفاده یک منظوره هستند

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

افرا طب تندرست 66704551 - 66703934-021

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

قلم مونوپولار یکبار مصرف، ماسک بیهوشی در سایزهای مختلف، پنست بای پولار، تولید انواع سرقلم مونوپولار یکبار مصرف، تولید ماسک نبولایز بزرگسال و اطفال ر، تولیدماسک اکسیژن بزرگسال و اطفال، سرجیسل برند اتیکون 20*10، پلیت کوتر یکبار مصرف ، فیلتر HMEF، نازال اکسیژن ، پنست و کابل بای پولار ، تولید تی پیس 60 درصد و 40 درصد، تولید ماسک بگدار اطفال و بزرگسال، رابط سه فیشه قلم کوتر ، تولید ماسک نبولایزر بزرگسال و اطفال، تولید ماسک ونچوری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات