باربری و اتوبار اطلس بار پاسارگاد

اتوبار, باربری, حمل اثاثیه

باربری و ارسال بار با خدمات نوین در اتوبار تهران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

باربری یک کار تخصصی است که نیاز به تجربه و دانش و  نیز به کار گیری یک سری ابزار و تجهیزات دارد. امروزه اثاث کشی و حمل بار به دلیل خدمات متنوعی که شرکت های مختلف اسباب کشی ارائه می کنند بسیار آسان شده است و دشواری های گذشته را ندارد. به عنوان مثال حمل یک اثاثیه سنگین خود به تنهایی با کل کار  اسباب کشی یک منزل از نظر دشواری برابری می کند. اما در صورتی که روش کار حمل بار سنگین را بدانیم یا آن را به دست کسانی بسپاریم که تخصص این کار را دارند و برای این کار آموزش دیده اند خیال خود و اطرافیان مان را آسوده می کنیم.

باربری تخصصی

انتخاب یک شرکت باربری در حمل بار و اثاث کشی می تواند گره مشکلات ما در جابجایی بار باشد. برای بسیاری از خانواده ها اسباب کشی می تواند مثل یک کابوس باشد اما زمانی که از خدمات یک شرکت متخصص در باربری استفاده کنیم می توانیم با خیالی آسوده بدون نگرانی و دلهره از حمل وسایل سنگین و یا از بین رفتن اثاثیه خود اسباب کشی کنیم. در اینجا با بخش های مختلف باربری و اسباب کشی آشنا می شویم:

  • جمع آوری اثاثیه 
  • بسته بندی اثاثیه 
  • حمل اثاثیه 
  • بارگیری 
  • تخلیه بار 
  • چیدمان دوباره
بسته بندی در باربری تخصصی

برای یک باربری تخصصی اولین قدم بسته بندی اثاثیه است. در بسته بندی که بهتر است از چند روز پیش از اسباب کشی شروع شود وسایل و لوازم خود را به صورت جداگانه بسته بندی نمایید. برای مثال زمانی که لوازم اتاق خواب با لوازم آشپزخانه یک جا بسته بندی می شود در حین چیدمان دوباره دچار سردرگمی فراوانی برای یافت وسایل مان خواهیم شد. چه بسا ممکن است تا مدت ها پس از ساکن شدن در منزل جدید هنوز به دنبال برخی از وسایل خود در میان سایر لوازم منزل می گردیم. 

توصیه می شود در بسته بندی اثاثیه به صورت مرحله به مرحله عمل شود تا از هر گونه سردرگمی احتمالی پیشگیری شود. ماشینی که برای اسباب کشی خود انتخاب می کنید بهتر است دارای یک سری ملزومات اولیه نظیر

  • پتو
  •  موکت
  • ضربه گیر 
  • قفسه آهنی اطراف ماشین
  • پوشش مناسب سقف 

باشد و اگر سرپوشیده نیز باشد که بسیار گزینه مناسب تری خواهد بود. قرار دادن پتو یا موکت , پارچه و ... برای جلوگیری از ضربه در حین حمل و نقل مانع از آسیب دیدن وسایل می شود.

چیدمان در باربری

چیدمان از دیگر بخش های مهم در باربری است. توصیه می شود در چیدمان اثاثیه شتابزده عمل نکنید و هر بخش از منزل را به صورت جداگانه چیدمان نمایید و از پخش کردن وسایل در وسط خانه خودداری کنید با این کار تنها خود را دچار سردرگمی و زحمت بیش از اندازه می نمایید. در پایان پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات یک شرکت باربری تخصصی در حمل بار است. این شرکت کلیه خدمات مورد نیاز در یک اسباب کشی را ارائه می کند و با برنامه ریزی خاص خود در کمتر از یک روز می تواند اثاثیه را بسته بندی و بار زده و در محل جدید بچیند.

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد آماده ارائه هر گونه مشاوره باربری می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

باربری و اتوبار اطلس بار پاسارگاد

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اتوبار، باربری، حمل اثاثیه ، اسباب کشی، جابجایی اثاثیه منزل، ماشین مخصوص اسباب کشی، بسته بندی اسباب منزل، اثاث کشی در تهران ، بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، حمل بار ارزان ، کارتن بسته بندی اسباب کشی، فروش لوازم بسته بندی اثاثیه، ارسال بار به شهرستان، اتوبار اقدسیه ، باربری غرب تهران، حمل بار بین شهری

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات