باربری و اتوبار اطلس بار پاسارگاد

اتوبار, باربری, حمل اثاثیه

حمل اثاثیه منازل و شرکتها در تهران با بهترین خدمات حمل و نقل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

حمل اثاثیه یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین سرویس هایی است که شرکت های حمل و نقل و اسباب کشی ارائه می کنند. زمانی که قصد اسباب کشی داشته باشید و وسایل منزل یا محل کارتان برای تان مهم است و دوست ندارید در حین جابجایی آسیبی ببینند می توانید برای این کار از خدماتی که شرکت های باربری در زمینه حمل اثاثیه و حمل بار ارائه می نمایند استفاده نمایید.

حمل اثاثیه در کمترین زمان با کمترین خستگی

حمل اثاثیه بدون دردسر , خستگی و استرس نیازمند چهار فاکتور مهم و کلی است.

این فاکتورها شامل

  1. کارگر ماهر برای اسباب کشی و حمل بار
  2. مدیریت زمان و دقت کافی در حمل اثاثیه
  3. بسته بندی مناسب برای باربری
  4. ماشین اسباب کشی مناسب و مجهز

می باشد.

با داشتن فاکتورهای مهم بالا می توانید بهترین اسباب کشی را داشته باشید بدون اینکه خستگی و زحمت اثاث کشی و سایر موارد مربوطه به آن را بکشید. از این رو انتخاب یک شرکت باربری مناسب بسیار مهم است. زیرا خدماتی که شرکت های باربری ارائه می کنند باید شامل چهار مورد بالا باشد تا بهترین و ایده آل ترین نتیجه از اسباب کشی به دست آید. 

اتوبار و باربری اطلس بار در حمل اثاثیه بیمه باربری رایگان و معتبر خود را ارائه می کند. این شرکت بیش از یک دهه تخصص و فعالیت در زمینه حمل اثاثیه دارد و کلیه خدمات بالا را برای یک اسباب کشی ایده آل به شما ارائه می کند. این شرکت در سراسر تهران خدمات حمل اثاثیه و اتوبار را ارائه کرده و در زمینه حمل اثاثیه از تهران به شهرستان نیز تخصص دارد. و برای این کار از تجهیزات مناسب و ماشین های حمل بار عالی و درجه یک استفاده می کند.

اهمیت بسته بندی اثاثیه در حمل اثاثیه

بسته بندی مهم ترین فاکتور در هر اسباب کشی است. تجهیزات بسته بندی که اتوبار اطلس بار برای بسته بندی اثاثیه شما به کار می برد از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات بسته بندی است. تمامی اسباب و اثاثیه منزل و محل کار شما از کوچترین تا بزرگترین وسیله به خوبی بسته بندی می شود و برای بارگیری و حمل در ماشین های اسباب کشی مخصوص آماده می گردد. ماشین های حمل بار در این شرکت نیز از پیشرفته ترین نوع خود می باشد. این ماشین ها کاملا مجهز به ضربه گیر و از نوع جدید خریداری شده است. لوکس ترین و ارزشمندترین اثاثیه خود را به دست ما بسپارید و مطمئن باشید بدون کمترین خسارت و آسیب به مقصد نهایی خواهد رسید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

باربری و اتوبار اطلس بار پاسارگاد

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اتوبار، باربری، حمل اثاثیه ، اسباب کشی، جابجایی اثاثیه منزل، ماشین مخصوص اسباب کشی، بسته بندی اسباب منزل، اثاث کشی در تهران ، بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، حمل بار ارزان ، کارتن بسته بندی اسباب کشی، فروش لوازم بسته بندی اثاثیه، ارسال بار به شهرستان، اتوبار اقدسیه ، باربری غرب تهران، حمل بار بین شهری

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات