ذغالهای صنعتی اطلس گرافیت

انواع ذغال های صنعتی, محصولات کربنی, سیلهای مکانیکی

آببندهای مکانیکی

مکانیکال سیل:

بعد از توسعه چشمگیر اقتصادی ، استفاده از مکانیکال سیل ها برای محورهای دوار افزایش پیدا کرد. امروز مکانیکال سیل ها نوع برجسته ای از آببندها برای پمپ های گریز از مرکز،کمپرسورهاو ماشین های مشابه می باشند.برحسب کارایی آببندها ، تنوع کاربردآنها بهبودهای مهمی بروی اجزاء تشکیل دهنده آببندها انجام می شودبه طور مثال آب بند کن(گلند)، پکینگ، که تا حد زیادی جابه جا شونده هستند.

آب بندهای مکانیکی انواع متنوعی برای آبندی شفتهای چرخشی دارند.عمده استفاده آنها در آبندی گازها و مایعات می باشد به طور مثال پمپ های گریز از مرکز. آب بندهای مکانیکی همچنین در سیل گازها مورد استفاده قرار میگرند  به طور مثال کمپرسورها و شفت سیلهای متحرک که  در این موارد آنها روبه گسترش میباشند مانند آببندهایی دوتایی با تزریق مایع برای مهیا کردن روغن زنی در سطح آببندها. وظیفه آببندی مایع جایی اتفاق می افتد از قبیل این که سیال فرآیند دریک طرف است و مانع جریان در جای دیگری است.آببندهای مکانیکی به شدت جایگزین آببندهای بسته نرمزیرا کم شدن نشتی و عدم نیاز به تعمیرات معمول از خصوصیات آنهاست.

مرکز ذغالهای صنعتی ایران توانایی تولید انواع مکانیکال سیل را با بالاترین کیفیت و سریعترین سرعت ممکن دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


1-آببندهای متال بلوز

2- آببندهای میکسروهمزن

3-آببندهای تک و دو کارتریج

4-آببندهای پمپ های صنعتی

5-آببندهای پمپ های خنک شوند خودکار

6-آببندهای کمپرسورهای تغییر دهنده هوا

7-آببندهای پمپ

8-آببندهای کربن گرافیت

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ذغالهای صنعتی اطلس گرافیت

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

انواع ذغال های صنعتی، محصولات کربنی، سیلهای مکانیکی، رینگ، تیغه های گرافیتی، انواع ذغال ابزار برقی، ژنراتور

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات