فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

پرداخت پول از طریق آنالیز چشم و فن آوری NFC

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کمپانی EyeLock طی یک همکاری با شرکت Diebold، دستگاه خودپردازی اختراع کرده که هیچ گونه دکمه، کارت خوان یا نمایشگری روی آن نمی بینید، بلکه برای گرفتن پول از آن باید از یک اپلیکیشن استفاده و چشمانتان را با اسکنر iris تعبیه شده روی آن اسکن کنید.

این دستگاه چگونه کار می کند؟

کاربران می بایست در درجه اول با استفاده از یک اپلیکیشن همراه بانک، مبلغ مورد نظرشان را برای دستگاه مشخص کنند. سپس به خودپرداز نزدیک شده و NFC موبایلشان را فعال نمایند تا ماشین از طریق اتصال بی سیم منحصر به فردی که توسط آن ایجاد می شود، بتواند هویت فرد را تشخیص دهد.

حالا نوبت به اسکن چشم ها می رسد. کاربر در این مرحله با قرار دادن چشمانش در برابر اسکنر iris این خودپرداز، مرحله نهایی تأیید هویتش را انجام می دهد و در صورت موفقیت آمیز بودن این مرحله، می تواند پولش را از خودپرداز دریافت کند. البته لازم است که کاربر پیش از انجام این کار از قبل در سیستم ثبت نام کرده و اسکن اولیه چشم ها را انجام داده باشد.

به گفته EyeLock این خودپردازها در انجام عملیات بانکی، دو برابر سریع تر از خودپردازهای معمولی عمل می کنند، ضمن این که به طرز قابل توجهی از آنها کوچکترند و عمق کمتری از محل نصب اشغال می کنند. به غیر از این، خودپردازهایی که در موردش صحبت می کنیم بدون نیاز به رمز عبور و کارت بانکی، گرفتن پول از خودپردازها را بسیار آسان تر از گذشته خواهند کرد.

یکی از معتبرترین بانک های امریکا Citibank هم اکنون مشغول آزمایش این سیستم در آزمایشگاه نوآوری خود در نیویورک است تا بتواند در آینده آن را به طور عمومی در دسترس مردم ساکن این شهر قرار دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات