بهینه گستر سورنا |انرژی خورشیدی و بادی و ابگرمکن خورشیدی|

مشاور و طراحی و نصب سیستم های خورشیدی و بادی , پمپ های خورشیدی, اب گرم کن های خورشیدی

پمپ آب خورشیدی چیست؟؟

سیستم پمپ های آب خورشیدی بدین صورت است که در ان ها انرژی خورشیدی را به وسیله پنلهای خورشیدی (قطعات مستطیل شکل تشکیل شده از سلول های خورشیدی) به انرژی الکتریسیته تبدیل می شود و این انرژی در راستای تامین برق شناور های چاهها ف پمپ استخرهای کشاورزی (بتنی و پلاستسکی)، باغداری ، دامداری، پرورش ماهی و ابشخورهای دام ها و ..... در مناطقی که دسترسی به شبکه برق ندارند استفاده می شود.

مکانیزم پمپ های آب خورشیدی بگونه ای است که در طول روز و تا زمانی که خورشید در دسترس باشد از ان انرژی برای تامین برق مورد نیاز پمپ ، شناور، کفکش قرار میگیرد. با توجه به تغییر زاویه خورشید در طول روز میزان اب دهی سیستم قابل تغییر است .

میزان کارکرد سیستم با توجه به فصول سال از 5 تا 12 ساعت قابل تغییر است و باتوجه به اینکه در فصل زمستان بیشترین مصرف اب را داریم بیشترین تولید این سیستم در این فصل می باشد.

پمپ های اب خورشیدی جایگزین مناسب و پاک نسبت به پمپ های دیزلی و گازویلی برای تامین اب مورد نیاز در مناطق دور دست و برای مصارف گوناگون می باشد.

سیستم های پمپ اب خورشیدی ثابت کرده اند راه حل مناسبی برای مناطق دور از دسترس می باشد زیرا به صورت رایگان از انرزی خورشید استفاده کرده و دیگر نیازی به انرژی نمی باشد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بهینه گستر سورنا |انرژی خورشیدی و بادی و ابگرمکن خورشیدی|

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاور و طراحی و نصب سیستم های خورشیدی و بادی ، پمپ های خورشیدی، اب گرم کن های خورشیدی، پمپ خورشیدی، پکیج خورشیدی، برق خورشیدی، سیستم های قابل حمل، تجهیزات خورشیدی، سیستم های بادی، توربین باذی، بهینه سازی مصرف انرژی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات