فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب خانگی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قیمت بسته تصفیه فاضلاب خانگی امروزه بسته به اندازه و مواد متغیر است. با افزایش جمعیت شهری و توسعه علم و فناوری ، نیاز به ساخت مجتمع های مسکونی و تصفیه فاضلاب مجتمع های مسکونی بیش از پیش افزایش یافت.

یکی از مزایای غیرقابل انکار این نوع تصفیه فاضلاب کمک به دهیدراته شدن و بازیابی درصدی از منابع آب است. زیرا آب برگشتی از منابع تولید فاضلاب می تواند در چرخه تولید مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت تصفیه خانه فاضلاب خانگی دقیقاً به میزان تصفیه ای که خریدار یا کارفرما از سیستم تصفیه فاضلاب انتظار دارد بستگی دارد. علاوه بر این ، پساب خروجی مجتمع های مسکونی ، اردوگاه های کار و مهندسی ، رستوران ها ، سالن ها و غیره باید مورد توجه قرار گیرد.

پارامترهای موثر بر قیمت بسته تصفیه فاضلاب خانگی
موارد زیر تأثیر زیادی بر قیمت بسته تصفیه فاضلاب خانگی دارد. در زیر به تفصیل هر یک از این موارد را بررسی می کنیم.

فرآیندها و تجهیزات لازم برای تصفیه فاضلاب خانگی
فاضلاب دبی
کیفیت و نوع فاضلاب تولید شده که وارد تصفیه خانه می شود.
کیفیت فاضلاب تصفیه شده خروجی از تصفیه خانه مطابق استاندارد سازمان محیط زیست.
فضا و مکان مورد نیاز برای ساخت بسته تصفیه فاضلاب
در ادامه سعی شده است که توضیح مختصری برای هر یک از موارد فوق ارائه شود.

فاضلاب دبی
یکی از عوامل م theثر بر قیمت تصفیه خانه فاضلاب خانگی دبی ، فاضلاب است. با تخلیه فاضلاب حجم فاضلاب تولید شده در روز است که معمولاً بر حسب متر مکعب در روز بیان می شود. معمولاً اطلاعات دقیقی از میزان فاضلاب تولید شده وجود ندارد و لازم است با تخمین تقریبی میزان فاضلاب ورودی را تعیین کنیم.

اهمیت تخلیه فاضلاب به این دلیل است که تخلیه پساب به تصفیه خانه در واقع حجم و ابعاد تصفیه خانه فاضلاب را تعیین می کند. در واقع عواملی که فاضلاب تولید می کنند مانند حمام ، توالت ، سینک ظرفشویی و سایر عوامل باید مورد بررسی قرار گیرد و سپس جمعیت تولید کننده فاضلاب را باید با برنامه جمعیت شناختی مورد بررسی قرار داد.

ضرایب تولید فاضلاب
با توجه به ضرایبی مانند ضریب فاضلاب که معمولاً بین 0.7 تا 0.9 است. مقدار نسبی آب (آب مصرفی در مجتمع) را که به فاضلاب تبدیل می شود محاسبه کنید.

کیفیت و نوع فاضلاب تولید شده و ارتباط آن با قیمت بسته تصفیه فاضلاب خانگی
کیفیت فاضلاب ورودی به هر تصفیه خانه با استانداردها و شاخص های کیفیت اندازه گیری می شود. این شاخص ها شامل موارد زیر است:

• PH
• تقاضای اکسیژن شیمیایی (COD)
• اکسیژن مورد نیاز بیولوژیکی (OD)
فسفر
• نیتروژن کل

محدوده شاخص های کیفیت فاضلاب
محدوده این ارقام بسته به نوع فاضلاب متفاوت است. TSS در فاضلاب بهداشتی و شهری معمولاً حدود 120 تا 360 میلی گرم در لیتر است.
COD فاضلاب وارد شده به تصفیه خانه فاضلاب شهری معمولاً بین 200 تا 780 میلی گرم در لیتر است. این رقم مقدار اکسیژن مورد نیاز برای اکسیداسیون مواد قابل اکسیداسیون است. مقدار OD در فاضلاب شهری بین 110 تا 400 میلی گرم در لیتر است.

خود شاخص OD به چند قسمت تقسیم می شود. این قطعات را می توان OD قابل تجزیه آهسته و OD غیر قابل تجزیه نامید. مقدار کل نیتروژن برای فاضلاب ورودی حدود 20 تا 85 میلی گرم در لیتر نیتروژن است.

پارامتر مهم دیگری که بر طراحی تصفیه خانه فاضلاب برای ارائه قیمت بسته تصفیه فاضلاب خانگی تأثیر می گذارد ، PH است. از آنجا که بر فرآیند بیولوژیکی میکروارگانیسم ها در تصفیه فاضلاب تأثیر می گذارد ، باید حدود 6.5 تا 7.5 باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات