فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

انواع سپتیک تانک بتنی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سپتیک تانک بتنی یکی از قدیمی ترین انواع سپتیک تانک است که سابقه طولانی دارد.

مواد این نوع سپتیک ، همانطور که از نامش مشخص است ، بتنی است. بتن مورد استفاده در این نوع سپتیک از بتن مسلح ساخته شده است. همچنین از سیمان آنتی سولفات نوع 5 در ساخت دیوار بیرونی آن استفاده شده است.
پوشش داخلی سپتیک بتن ایزوسیل و پوشش بیرونی ایزوگام است.
سپتیک تانک بتنی به دلیل داشتن فناوری آسان به عنوان یکی از انواع سپتیک تانک های ارزان و مقرون به صرفه شناخته می شود که شبیه مخزنی است که حداقل با یک دیوار به 2 قسمت تقسیم می شود.

در قسمت اول این مخازن ، مواد و ذرات بزرگ ته نشین شده و در قسمت زیرین انباشته می شوند.

چربی ها و روغن های شناور نیز در سطح تجمع می یابند ، سپس میکروارگانیسم های موجود در فاضلاب در شرایط بی هوازی ، بخشی از آلاینده ها را تجزیه می کنند که در این قسمت بار آلودگی فاضلاب را کاهش می دهد.

دیوار نصب شده بین قسمت اول و دوم از ورود مواد رسوبی و چربی های شناور از قسمت اول به قسمت دوم جلوگیری می کند ، به طوری که در نهایت پساب از طریق لوله خروجی وارد سپتیک تانک می شود و در انتها پساب وارد چاه می شود. جذب می کند.
انواع سپتیک تانک های بتنی
سپتیک تانک های بتنی در استوانه و مکعب ساخته می شوند که می توانند در محل تولید و آماده شوند.

چاه سپتیک بتنی درجا:
سپتیک تانک بتنی درجا مخزن سپتیک است که از مصالح ساختمانی ساخته شده است.

آجر ، سیمان نوع 5 ، یعنی سیمان ضد سولفات و ایزوگام در این نوع استفاده می شود.

استفاده یا عدم استفاده از میلگرد بستگی به حجم سپتیک بتن در محل دارد.
اگر حجم سپتیک مورد نیاز کمتر از 10 متر مکعب و گاهی 20 متر مکعب باشد ، می توان یک دستگاه سپتیک بتنی با سنگ تراشی آجری ، ماله سیمانی و در نهایت ایزوگام از داخل مخزن در محل ساخت.
اما اگر حجم مخزن مورد نیاز بیش از 20 متر مکعب باشد ، باید با بستن قالب ، میلگرد و سیمان نوع 5 یعنی سیمان ضد سولفات و ایزوگام ، سپتیک بتن را تمرین کنید.
سپتیک تانک بتنی آماده
چاههای سپتیک بتنی آماده یا پیش ساخته در استوانه های عمودی تولید می شوند. حجم مخازن پیش ساخته به دلیل وزن بسیار زیاد تا 15 متر مکعب در کارخانه قابل تولید است.

قطر سپتیک تانک پیش ساخته بتنی از 1 متر شروع شده و تا 3 متر ادامه می یابد. ارتفاع مدل پیش ساخته از 1.5 متر شروع شده و تا پایان 5 متر ادامه خواهد داشت.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات