فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

پکیج تصفیه فاضلاب چیست و برای چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بسته تصفیه فاضلاب چیست و کاربرد آن چیست: بدون شک یکی از بزرگترین دغدغه های محیط بانان امروزه یافتن راهی برای جلوگیری از ورود پساب های صنعتی و انسانی ، مواد آلی ، فلزات سنگین و آلاینده ها به محیط زیست است. در همین حال ، تنها راه حل استفاده از بسته تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی است. از این دستگاه برای تصفیه انواع پساب در مجتمع های مختلف مسکونی ، صنعتی و تجاری استفاده می شود.

برای اطلاع از انواع بسته ها در مدلهای بسته تصفیه فاضلاب فلزی ، بسته تصفیه فاضلاب هوازی ، بسته فاضلاب بهداشتی ، بسته تصفیه فاضلاب صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت تجهیزات تصفیه فاضلاب ، این مقاله را از آرا سنگ الوند دنبال کنید. مجتمع صنعتی.

بسته تصفیه فاضلاب چیست؟
این دستگاه به عنوان طیف وسیعی از تجهیزات برای حذف آلاینده های شیمیایی ، فیزیکی و بیولوژیکی از فاضلاب است که بسته به نوع فاضلاب دارای قسمتهای مختلفی می باشد. فاضلابی که وارد بسته تصفیه فاضلاب می شود ، پس از انجام چندین مرحله و عبور از قسمت های مختلف ، به سطح قابل قبولی می رسد و آماده ورود به محیط زیست یا استفاده مجدد در مصارف کشاورزی و صنعتی است.

این می تواند از گسترش بیماری های عفونی ، کمبود آب و خشکسالی جلوگیری کند. میزان آلاینده های حذف شده برای دستیابی به کیفیت مطلوب برای استفاده مجدد بسته به نوع محیط متفاوت است ، بنابراین از تجهیزات متفاوتی استفاده می شود.

انواع بسته های تصفیه فاضلاب
لازم به ذکر است که هر نوع فاضلاب بسته به نوع آلاینده ها باید از تجهیزات تصفیه فاضلاب متفاوتی استفاده کند. در این حالت ، هر نوع پساب با توجه به نوع آن از لحظه ورود تا خروج بسته باید چند مرحله را طی کند. در مرحله بعد ، شما را با 3 نوع برنامه کاربردی آشنا می کنیم.

بسته تصفیه فاضلاب صنعتی
واحدهای صنعتی برای انجام کارهای خود به آب بسیار نیاز دارند. آب ورودی به بخشهای مختلف صنعتی پس از عبور از دستگاههای مختلف و مخلوط شدن با آلاینده های شیمیایی مختلف به فاضلاب صنعتی یا شیمیایی تبدیل می شود. بدون شک ورود این نوع فاضلاب به سفره های زیرزمینی خطری جدی برای محیط زیست و انسان است. بنابراین ، پالایشگاه ها ، کارخانه ها و بیمارستان ها از بسته های تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده می کنند.
علاوه بر این ، نوع بدنه این مدل متفاوت است و بسته تصفیه فاضلاب فلزی یکی از شناخته شده ترین نمونه های آن است. روش تصفیه فاضلاب در این نوع به سه روش تصفیه فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی انجام می شود. در این میان ، روش بیولوژیکی که به نوبه خود دارای دو نوع بسته تصفیه بی هوازی فاضلاب (بدون اکسیژن) و نوع هوازی است ، دارای کیفیت و کارایی برتر از دو روش قبلی است.
بسته تصفیه شیمیایی فاضلاب با توجه به میزان TOC ، COD ، OD و FOG و نوع مواد آلوده و فلزات سنگین آنها دارای تجهیزات مختلفی از جمله موارد زیر است:

مخزن رسوب لجن
مخزن تزریق منعقد کننده
تصفیه برای تصفیه فیزیکی فاضلاب
تیم وانت را تنظیم کنید
تصفیه بیولوژیکی فاضلاب با روش تصفیه فاضلاب
بسته فاضلاب بهداشتی (تصفیه فاضلاب انسانی)
فاضلاب انسانی و ورود آلاینده ها به محیط زیست یکی از مشکلات اصلی جوامع است. از این نوع دستگاه ها برای از بین بردن آلودگی ها و باکتری ها در بیمارستان ، مسکونی ، نظامی و آموزشی استفاده می شود. وی به کاربردهای مهم بسته تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی برای استفاده در مجتمع هایی که به فاضلاب شهری متصل نیستند مانند هتل ها ، پایانه های مسافری ، بیمارستان ها و شهرهای مسکونی اشاره کرد. این نوع بسته دارای 4 قسمت است که شامل موارد زیر است:

استخر تهویه
حوضچه رسوب گذاری برای لجن تولید شده از حوضچه های هوادهی
سایه را حذف کنید تا مواد انباشته شده را دور بریزید
کلر زنی برای از بین بردن آلودگی ها و باکتری ها.
برنامه بسته بندی تصفیه فاضلاب
امروزه اکثر جهان با مشکل کم آبی و ورود فاضلاب های صنعتی و انسانی به محیط زیست روبرو هستند. به همین دلیل ، استفاده از بسته های تصفیه فاضلاب برای جلوگیری از این مشکلات ، بسته های تصفیه فاضلاب طراحی و ساخته شده است. در این مقاله سعی داریم شما را با پکیج تصفیه فاضلاب آشنا کرده و از آن برای چه مواردی استفاده کنیم. اکنون که می دانید چیست ، با کاربردهای آن آشنا شوید. برنامه های کاربردی شامل موارد زیر است:

درمان و حذف آلاینده های صنعتی از آلاینده ها و پساب های تولید رنگ ، مواد غذایی ، پالایشگاه ها ، پتروشیمی و ...
حذف آلاینده ها از پساب بیمارستان ها و کلینیک های درمانی و حذف باکتری های بیماری های عفونی
استفاده مجدد از فاضلاب در امور کشاورزی و صنعتی با تصفیه و افزایش کیفیت فاضلاب.
استفاده از بسته تصفیه فاضلاب بهداشتی از اردوگاه های نظامی ، مسکونی ، هتلها ، فرودگاهها و ... برای تصفیه فاضلاب انسانی
خرید و قیمت تجهیزات تصفیه فاضلاب
هنگام خرید کیت تصفیه فاضلاب باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید. این عوامل و پارامترها شامل موارد زیر است:

کیفیت فاضلاب ورودی
کیفیت خروجی فاضلاب
حجم فاضلاب ورودی
روش تصفیه
نوع تجهیزات و اتصالات آن
بسته بندی مواد بدنه
ظرفیت مخزن

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات