فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

سپتیک تانک چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به عبارت ساده ، سپتیک تانک وسیله ای است که فاضلاب خروجی از واحدهای مسکونی را تصفیه می کند تا حفره های چاه را هنگام ورود به فاضلاب متصل نکند.
کاربرد سپتیک تانک

امروزه به دلیل جایگزینی فرهنگ خانگی در سراسر دنیا باعث شده است پساب مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و غیره به حدی باشد که چاه جذب و باکتری های بی هوازی داخل آن زمان کافی برای انجام شدن داشته باشد. واکنش های شیمیایی در نداشتن پساب جامد و تبدیل آن به فاضلاب مایع. از این رو با تحقیقات دانشمندان و دوستداران محیط زیست دستگاهی به نام سپتیک تانک اختراع و به انسان معرفی شد. طراحی اصلی یک سپتیک تانک این است که همه مواد جامد را از فاضلاب به داخل سپتیک تانک منتقل کرده و یک مایع کدر و بدبو ارائه دهد.

وظیفه سپتیک تانک

کاری که سپتیک تانک انجام می دهد جمع آوری فاضلاب جامد از ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و همچنین از ساختمان های اداری، کمپ های کاری و هر منبعی است که فاضلابی با OD5 کمتر از 250 تولید می کند و فضا و شرایط را برای واکنش های شیمیایی تولید شده فراهم می کند. ساختار فاضلاب را حل می کند و باعث می شود که در چاه جذبی که قدرت جذب خاصی دارد توسط فاضلاب جذب شود.
در واقع سپتیک تانک ها مانند سپتیک تانک های بتنی، سپتیک تانک های پلی اتیلن، سپتیک تانک های فایبرگلاس و حتی سپتیک تانک های سنگی مانع از مسدود شدن چاه های جذب می شوند و از انتشار پساب های میکروبی بدون واکنش باکتری های بی هوازی به مولکول های آب زیرزمینی آن جلوگیری می کنند. انجام می دهد.
سپتیک تانک است که می تواند بار آلودگی را تا 60 درصد کاهش دهد ، اما نکته مهم در سپتیک تانک بار آلودگی میکروبی از یک سو و بوی بد ناشی از فعالیت باکتری های بی هوازی و واکنش های شیمیایی است. آن ها تولید می کنند. گاز متان و دی اکسید گوگرد از سوی دیگر ، پس از استفاده از سپتیک تانک ، فاضلاب از بین نمی رود.
اجزای اصلی سپتیک تانک عبارتند از:
1. سیستم ورودی فاضلاب به قسمت اول سپتیک تانک: شامل یک لوله پلی اتیلن تک یا دو جداره و یک دفلکتور ورودی است که به سه صورت نصب می شود.
۲. قسمت اول سپتیک تانک: دارای بیشترین حجم سپتیک تانک (66٪ حجم سپتیک تانک) است. بیشتر مواد معلق در این ناحیه روی زمین می نشینند.
3. جداسازی جداره: بافل یا دیوار جداسازی میانی از ورود لجن شناور ، چربی و روغن به مخزن شفاف کننده جلوگیری می کند (قسمت دوم سپتیک تانک).
. مخزن شفاف سازی: این مخزن حاوی 33 درصد از حجم کل سپتیک تانک است. مواد آلی حل شده در پساب از قسمت اول مخزن سپتیک در طی فرایند بی هوازی تجزیه می شود. و رسوبات اصلی این منطقه اجساد میکروارگانیسم ها هستند.
5. لوله خروجی بیوگاز: از طریق این لوله، گازهای تولید شده توسط فرآیندهای تصفیه فاضلاب بی هوازی (عمدتاً متان) از سپتیک تانک خارج می شود. نام دیگر این لوله دریچه هوا است. قطر لوله هواکش اساساً 63 میلی متر است.
6. سیستم زهکشی: شامل تخلیه سپتیک تانک و لوله زهکشی است. قطر لوله خروجی سپتیک تانک قطعاً نباید از قطر لوله ورودی سپتیک تانک کمتر باشد.
7. سیستم سیفون: شامل یک سیفون در خروجی سپتیک تانک و برای جلوگیری از خروج چربی از سپتیک به داخل چاه جذب یا شهر og و همچنین یک سیفون در ورودی برای جلوگیری از برگشت بوی بد فاضلاب. زمانی که استفاده نمی شود برای مدت طولانی (روزهایی که بسته است).
لوله کاروگیت یکی از لوله هایی است که در ساخت سپتیک تانک کاربرد زیادی دارد زیرا ساخت هر دو تقریبا در یک جهت است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات