فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

9 مزیت استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همانطور که می دانید انواع مختلفی از سپتیک تانک ها با مواد مختلف وجود دارد. در این مطلب می خواهیم مزایای استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.
10 مزیت استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن: سپتیک تانک پلی اتیلن نوعی سپتیک تانک است که در مقایسه با سایر سپتیک تانک ها از دوام و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.
1- سپتیک تانک پلی اتیلن وزن کم دارد: بنابراین حمل و جابجایی این سپتیک تانک پلی اتیلن بسیار راحت تر از سایر سپتیک تانک ها می باشد. و این یک مزیت بسیار خوب است. طبق تجربه بسیاری از افراد در حین تماس تماس می گیرند و درخواست سپتیک تانک سبک وزن می کنند. ما همچنین سپتیک تانک پلی اتیلن را توصیه می کنیم.
2- سپتیک تانک پلی اتیلن عایق بسیار خوبی است: سپتیک تانک پلی اتیلن استحکام بالایی در برابر گازهای شیمیایی دارد.
3- تعمیرات آسانتر: سپتیک تانک پلی اتیلن به دلیل روش طراحی و جنس بسیار راحت تر از سایر انواع سپتیک تانک تعمیر می شود. بنابراین اگر نیاز به تعمیر داشته باشد، کار شما بسیار راحت تر خواهد بود.
4- نصب آسان: نصب سپتیک تانک پلی اتیلن بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در نتیجه هزینه نصب و راه اندازی سپتیک تانک پلی اتیلن را کاهش می دهد.
5-عدم خوردگی و نفوذ ریشه درختان: سپتیک تانک پلی اتیلن به دلیل جنس و کیفیت بسیار بالا، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ ریشه درختان دارد.
6- سوراخ کوچکتر: اگر می خواهید سپتیک تانک پلی اتیلن را در زمین قرار دهید. در این حالت برای نصب سپتیک تانک پلی اتیلن نیازی به حفر چاله به اندازه سوراخ مورد نیاز سپتیک تانک بتنی نیست. حفر یک گودال کوچکتر به معنای زمان کمتر برای بولدوزر، زمان کمتر برای پوشاندن، نصب سریعتر و صرفه جویی در هزینه است. سپتیک تانک پلی اتیلن در صورت نصب روی زمین کامل می شود. اگر سپتیک تانک ساخته شده از بتن معمولاً نیاز به نصب دریچه دارد، به این معنی است که تمام لبه های سپتیک تانک باید به خوبی با ملات پوشانده شود.
7- اتصالات آسان: در سپتیک تانک پلی اتیلن نحوه اتصال اتصالات بسیار آسان است. با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت تکنولوژی همه چیز در جهت افزایش کیفیت و سهولت استفاده پیش می رود. این در واقع در مورد سپتیک تانک های پلی اتیلن صدق می کند.
8 - قیمت مناسب: با توجه به شرایط مختلف سپتیک تانک پلی اتیلن، نتیجه این است که هزینه سپتیک تانک بسیار بسیار مناسب برای شما خواهد بود.
9 - خدمات پشتیبانی و گارانتی : شرکت پایپ گستر با گارانتی کامل این نوع سپتیک تانک رضایت کامل مشتریان خود را دارد پس با خیال راحت این نوع سپتیک تانک را خریداری نمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات