فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلنی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قیمت سپتیک تانک بر اساس جنسیت، ظرفیت و کارایی متفاوت است.
 سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت این نوع سپتیک تانک بالا بوده و نسبت به سپتیک تانک های آجری و بتنی قیمت بالایی دارد. اما مزایای این نوع سپتیک تانک باعث استفاده روزافزون از آن شده است.
سپتیک تانک های پلی اتیلن به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم می شوند. حداکثر ضخامت سپتیک تانک تک جداره 12 میلی متر است. به همین دلیل است که مقاومت جانبی آن در برابر فشار جانبی بسیار کمتر از نوع دو جداره است. سپتیک تانک تک جداره را نمی توان بدون محفظه در زمین دفن کرد.
سیستم تولید سپتیک تانک دیواری به گونه ای است که ایجاد سپتیک تانک داخلی مشکل خواهد بود که در این صورت سپتیک تانک کارایی زیادی را از دست می دهد. با توجه به این جوانب و مشکلات استفاده از این نوع مخازن پلی اتیلن تک جداره به عنوان سپتیک تانک توصیه نمی شود.
سپتیک تانک دو جداره
ضخامت سپتیک تانک های دو جداره تا 100 میلی متر می باشد که همراه با هندسه سطح مقطع، مقاومت جانبی بالایی در مخازن پلی اتیلن دوجداره ایجاد می کند. بر خلاف پلی اتیلن های تک جداره، پلی اتیلن های دو جداره را می توان بدون دوربین یا تکیه گاه در زیر زمین دفن کرد.

ضخامت بالای دیواره اجازه می دهد تا هر نوع صفحه یا دیواری در داخل سپتیک تانک جوش داده شود و هر نوع اتصال مورد نیاز باشد.
یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت سپتیک تانک ارتفاع زمینی است که به سپتیک تانک می رسد. انواع سپتیک تانک مانند سپتیک تانک پلی اتیلن، سپتیک تانک آماده و سپتیک تانک فایبرگلاس یا حتی سپتیک تانک بتنی به سطح خاکی که وارد می شوید بستگی دارد.
نمونه ای از قیمت های متغیر سپتیک تانک
به عنوان مثال سپتیک تانک پلی اتیلن 20 متر مکعبی می تواند از 9.5 میلیون تومان به ازای هر نیم متر عمق دفن تا 24 میلیون تومان در هر 13 متر خاک قیمت داشته باشد. سپتیک تانک برای خاک نرم و غربال شده با زیرسازی بتنی معمولی می تواند ارزان تر از مخزن سپتیک که در مکانی پر از سنگ های تیز و خشن و بدون زیرسازی استفاده می شود، باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات