فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

قیمت انواع سپتیک تانک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مخزنی به نام سپتیک تانک فرآیندهای مورد نیاز برای فرآیند تصفیه را انجام می دهد.تجهیزات فرآیند ته نشینی و شناورسازی مواد را برای تصفیه فاضلاب انجام خواهند داد.

اما از سپتیک تانک ها در مکان های مختلف استفاده می شود و کارایی آنها محدود نیست. بسیاری از واحدهای مسکونی یا تجاری از سپتیک تانک استفاده می کنند و از این سپتیک تانک در واحدهای اداری نیز استفاده می شود. لازم به ذکر است امروزه از سپتیک تانک ها در رستوران ها، هتل ها و مجتمع های تجاری مختلف نیز استفاده می شود.این وسیله ساده بسیار کاربردی است.

ویژگی های ایده آل و خاص مخزن امکان استفاده از دستگاه را در مصارف بهداشتی، خانگی و حتی صنعتی فراهم می کند.

هدف و عملکرد سپتیک تانک چیست؟

از سپتیک تانک ها می توان برای رسوب روغن و گریس در فاضلاب استفاده کرد. در این سیستم این مواد مانند چربی ها و روغن ها رسوب می کنند و تصفیه فاضلاب آسان تر می شود. اگر چربی در فاضلاب ته نشین نشود مشکل بزرگی به وجود می آید زیرا این مواد در فاضلاب جمع می شوند و فاضلاب را می بندند.

یکی از کارهای مهمی که سپتیک تانک بر عهده دارد پمپاژ و تخلیه فاضلاب است که وظیفه بالانس کردن را بر عهده دارد و می تواند کار فاضلاب را انجام دهد و کار خوبی انجام دهد.

پس از ورود فاضلاب ساختمان به سپتیک تانک مقداری پسماند باقی می ماند که باید ته نشین شود، فاضلاب وارد چاه جذبی در مخزن شده و شرایط انحلال و در واقع کاهش فاضلاب را ایجاد می کند. دادن.

مزایا و مزایای سپتیک تانک

سپتیک تانک بسیار کاربردی است و طراحی خاصی دارد.این طرح ساده سپتیک تانک تا حد امکان ساده بوده و در فرآیندهای تصفیه فاضلاب صنعتی و فاضلاب کاربرد فراوانی دارد.

اما در مورد مزایای این تانک باید گفت که قیمت این سپتیک تانک مناسب است و به همین دلیل افراد زیادی تمایل به تهیه آن دارند. با این حال، کارایی آن بسیار مطلوب و قیمت پایین است، با عملکرد بسیار ویژه، مشتریان از خرید این نوع مخزن آب برای تصفیه فاضلاب رضایت خواهند داشت.

مدل های زیادی از این مخزن وجود دارد و جنس بدنه مخزن با نوع سپتیک تانک سازگاری دارد و با توجه به نوع استفاده و محل استفاده می توانید نوع مخزن را متناسب با فضای مورد نیاز خود انتخاب کنید.

از مهمترین مزایای سپتیک تانک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در مقایسه با سایر روش های تصفیه فاضلاب، قیمت مناسب است
بدون تجهیزات الکترومکانیکی، عملیات ساده
نمونه پلی اتیلن فاقد خوردگی و تخریب فاضلاب اسیدی است
اجرای سریع پروژه
به محیط زیست کمک کنید تا از تخریب خاک جلوگیری کند
بدون آلودگی آب های زیرزمینی
عایق فاضلاب جامد، چاه های جذب مسدود نمی شوند
انواع سپتیک تانک

امروزه به دلیل نیاز به تصفیه بیشتر فاضلاب خانگی باید از سپتیک تانک استفاده کرد. انواع مختلف سپتیک تانک با مواد بدنه متفاوت تولید می شود که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند و در مکان های خاصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

قبل از خرید این مخزن خاص، بهتر است ویژگی های انواع مختلف این مخازن را بدانید و بفهمید که کدام نوع مخزن برای مکان مورد نظر شما مناسب تر است و سپس اقدام به خرید کنید.

برخی از این نوع مخازن آب پلاستیکی هستند باید بدانید که در بدنه اصلی این مخزن آب از دو لایه حفاظ یا حفاظ دو جداره استفاده شده است. زیرا اگر مصالح اصلی دو لایه باشد، سپتیک تانک نمی تواند بار خاک را تحمل کند، بنابراین برای مکانی که سپتیک تانک نیاز به تحمل وزن مشخصی از خاک دارد، بهتر است از سپتیک تانک دو جداره پلاستیکی استفاده شود.

نصب سپتیک تانک

اما لازم به ذکر است که نصب این مخزن با توجه به متریال بدنه اصلی آن راهکارهای متفاوتی خواهد داشت. به عنوان مثال روش نصب سپتیک تانک کامپوزیت با روش نصب سپتیک تانک پلی اتیلن متفاوت است. بنابراین، قبل از نصب، باید اطلاعات مربوط به نوع مخزن را قبل از ادامه نصب، بدانید.

قبل از انجام اقداماتی برای نصب سپتیک تانک باید اقداماتی از جمله در نظر گرفتن اندازه سپتیک تانک و میزان بتن مورد نیاز برای قرار دادن آن انجام دهید تا سپتیک تانک به طور دقیق در جای خود قرار گیرد و مهارت های حفاری رعایت شود. یک تانک سپتیک به عنوان مثال حفر سپتیک تانک در بهترین مکان با رعایت تمام نکات با حفاری حداقل نیم متر کار سختی نیست.

قیمت تانک سپتیک

در مورد قیمت این مخزن ابتدا حجم مورد نیاز سایت را در نظر بگیرید زیرا هزینه و قیمت سپتیک تانک با توجه به حجم مخزن و نوع جنس بدنه تعیین می شود و قیمت آن متغیر است 2 میلیون تومان خرید یک مخزن آب ممکن است بتواند به راحتی فاضلاب را تصفیه کند، اما برای مقادیر زیاد فاضلاب، باید مخزن آب بزرگتری تهیه کنید که نیاز به اطلاعات کافی در این زمینه دارد.

راه حل های زیادی برای تصفیه فاضلاب خانگی وجود دارد که یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها استفاده از سپتیک تانک می باشد. با در نظر گرفتن کلیه قیمت های حمل و نقل و خرید و نصب مخزن، کارفرما اقدام به خرید مخزن می نماید.

قیمت این مخزن بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود و قیمت سپتیک تانک حتی به نوع فاضلاب ورودی بستگی دارد. زیرا بسته به نوع فاضلابی که وارد می شود باید نوع خاصی از فاضلاب را تهیه کنید.

قیمت سپتیک تانک بر اساس اصول و نکات فنی تعیین می شود، قیمت حمل و نقل سپتیک تانک نیز باید در نظر گرفته شود، تمامی قیمت ها و هزینه های مربوط به حمل و نقل نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا علاوه بر هزینه، این هزینه ها نیز اضافه می شود. به سپتیک تانک خرید استخر.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات