فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

سپتیک تانک بتنی و مزایا و معایب آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سپتیک تانک یا سپتیک تانک رایج ترین نوع تصفیه فاضلاب در محل است. هنگامی که فاضلاب وارد مخزن سپتیک می شود، مواد جامد حاصل از فاضلاب در کف مخزن ته نشین می شوند و در نهایت به لجن و گریس تبدیل می شوند. و روغن موجود در فاضلاب تا ته مخزن شناور می شود. سپتیک تانک های بتنی را می توان در محل یا به صورت پیش ساخته طراحی و ساخت.

مزایا و معایب سپتیک تانک های بتنی.
مخازن بتنی یکی از پرمصرف ترین سپتیک تانک ها می باشد که یکی از مهمترین مزیت های آن اجرای ساده آن ها می باشد که در حجم های بالا نسبت به مخازن پلی اتیلن و فایبرگلاس می تواند توجیه اقتصادی برای کارفرما باشد.

از آنجایی که سپتیک تانک های بتنی پیش ساخته سنگین تر از مخازن پلی اتیلن و فایبرگلاس هستند، جرثقیل و کامیون برای جابجایی و حمل و نقل آن ها نیاز است، در حالی که مخازن پلی اتیلن و فایبرگلاس را می توان به راحتی جابجا کرد.

عملکرد سپتیک بتن
عملکرد طولانی مدت سپتیک تانک ها به موادی که از آنها ساخته شده اند بستگی دارد. در سپتیک تانک های بتنی این بستگی به روش ساخت بتن و طرح اختلاط آن و میلگردهای تقویت کننده مورد استفاده دارد.

برای عملکرد بهتر، لازم است دیواره و کف مخزن به صورت یکپارچه و پیوسته ساخته شود.

آب بندی مخازن بتنی
آب بندی سپتیک تانک بتنی یکی از نکات مهم اجرای آن است زیرا در صورت خروج فاضلاب از مخزن و نشت فاضلاب به محیط اطراف می تواند زنگ خطری برای محیط زیست منطقه باشد. یک راه آسان برای آزمایش سپتیک تانک قبل از ورود فاضلاب پر کردن کل مخزن با آب است که می تواند اطمینان حاصل کند که تانک سپتیک تا حدودی آب بندی شده است.

در کارخانه سپتیک تانک های بتنی پیش ساخته را با آب پر می کنند و به مدت 24 ساعت می گذارند، در صورتی که پس از 24 ساعت میزان آب سپتیک تانک کاهش نیابد، سپتیک تانک ساخته شده قابل قبول است.

با این حال، از آنجایی که مقداری از آب موجود در سپتیک تانک می تواند توسط بدنه سپتیک تانک جذب شود، این امر باعث کاهش مقدار آب در سپتیک تانک می شود و باید اجازه داد تا 24 ساعت دوباره ته نشین شود و سپس مقدار آب در سپتیک تانک ته نشین شود. . سپتیک تانک سپتیک تانک را اندازه بگیرید. اگر 3 متر مکعب آب در سپتیک تانک کاهش یابد، سپتیک تانک ساخته شده مردود بوده و قابل قبول نیست.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات