فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

قیمت سپتیک تانک | قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با توجه به اینکه در قسمت تماس با ما اطلاعات تماس شرکت ناب زیست را مشاهده نمی کنید، در این قسمت شماره تماس و آدرس سایت ناب زیست جهت استعلام سریع قیمت و لیست قیمت ظرفیت سپتیک تانک از 2 را ارائه می دهیم. متر مکعب تا 145 متر مکعب برای شما می نویسیم.

قیمت سپتیک تانک پارامتری است که به موارد زیر بستگی دارد:

1. مواد مواد اولیه مورد استفاده در تولید بدنه سپتیک تانک.

2. کیفیت مواد اولیه که باید دقت شود دانه بندی نباشد و از مواد نوع و بازیافتی استفاده نشود.

3. حجم سپتیک تانک که در واقع ظرفیت دستگاه را بیان می کند و برابر است با تعداد رسوبات ساکن در منبع تولید فاضلاب ضرب در 150 لیتر به ازای هر نفر ضرب در 75 درصد تقسیم بر 1000 مجموعه این عبارت. . به اضافه عدد 4.5

4. محدودیت فضای نصب که در برخی موارد باعث می شود تولید سپتیک تانک از حالت پیش فرض خارج شود یا به صرفه باشد.

5. سپتیک تانک عمودی یا افقی می تواند نیروی بیشتری را تحمل کند، بنابراین مواد کمتری در تولید مورد نیاز خواهد بود. در نتیجه قیمت سپتیک تانک عمودی کمتر از افقی خواهد بود.

6. دفن یا عدم دفن استخر آرام نیز از پارامترهای مهم در تعیین قیمت سپتیک تانک می باشد. مواد مصرفی در تولید دفن از سپتیک تانک به دلیل نیروهای مساوی خاک و سیال موجود در مخزن کمتر خواهد بود. بنابراین قیمت سپتیک تانک دفنی کمتر از غیر دفنی است.

7. میزان خاکی که وارد بدنه سپتیک تانک خواهد شد نیز عاملی است که بر قیمت سپتیک تانک تاثیر می گذارد.

8. رسیدن ترافیک به سپتیک تانک.

طبق دستورالعمل نصب، سپتیک تانک نباید در معرض ترافیک سنگین قرار گیرد، مگر اینکه تمام مقررات نصب رعایت شود.

قیمت سپتیک تانک: برای دریافت قیمت سپتیک تانک در سایزها و حجم های مختلف می توانید از کارشناسان فروش محصولات بیولوژیکی خالص کمک بگیرید. قیمت سپتیک تانک را دریافت کنید و آن را با شرکت های رقیب مقایسه کنید. بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت سپتیک تانک را مشاهده خواهید کرد.

با توجه به تنوع محصولات و تغییر مداوم قیمت مواد اولیه پلی اتیلن امکان ارائه کتبی قیمت سپتیک تانک در سایت وجود ندارد. لذا برای اطلاع از قیمت سپتیک تانک با ما تماس بگیرید. به عنوان مثال با شرکت ناب زیست قیمت سپتیک تانک دوجداره 20 متر مکعبی لوله پلی اتیلن دوجداره با قطر 1.6 متر و 1.8 متر و 2 و 2.5 متر تولید می شود.

مقدار خاکی که به مخزن می رسد، مقاومت مکانیکی مورد نیاز برای تولید آن و انتخاب قطر لوله را تعیین می کند. بنابراین قیمت این سیستم ها به پارامترهای زیادی بستگی دارد که برای راهنمایی لازم است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت سپتیک تانک 10 متر مکعب.

یکی از پرفروش ترین و پرتقاضاترین ظرفیت های سپتیک تانک سپتیک تانک 10 متر مکعبی است که با لوله کاروگیت به قطر 1.6 و طول 5 متر در کارخانه سازنده سپتیک تانک تولید می شود.

قیمت این دستگاه از 8 میلیون تومان شروع و تا 240 میلیون ریال ادامه دارد.

قیمت سپتیک تانک 20 متر مکعب.

قیمت سپتیک تانک 20 متر مکعبی به عنوان پرمصرف ترین ظرفیت سپتیک تانک های امروزی مورد توجه تمامی کارآفرینانی بوده که اجرای پروژه را به تاخیر انداخته و حوصله اجرای سپتیک بتن و در محل و با ساخت را ندارند. مواد. .

این ظرفیت را با فایبرگلاس و پلی اتیلن اجرا می کنیم.

طول این دستگاه 6.36 متر و قطر آن 2 متر است.

یازه کوتیوب این دستگاه که کمترین قیمت را دارد و در واقع سپتیک تانک دوجداره نیست، قیمتی در حدود 19 میلیون تومان دارد. ساختار سپتیک تانک 20 متر مکعبی کاروگیت دارای همین ابعاد است اما به دلیل استحکام بالاتر نسبت به سازه کورتاب قیمت دستگاه به 23.8 میلیون تومان افزایش می یابد.

ارزان ترین نوع سپتیک تانک
ارزان ترین مدل سپتیک در بین انواع سپتیک تانک نمونه بتنی آن می باشد که البته امروزه به دلیل معایب فراوان در بین تمامی کارفرمایان از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از پیمانکاران تمایلی به خرید آن ندارند.
قیمت سپتیک تانک بتنی از 4 میلیون تومان برای ظرفیت 3 متر مکعب شروع و تا 15 میلیون تومان برای ظرفیت 10 متر مکعب ادامه دارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات