فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

نکات ایمنی در هنگام سپتیک تانک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

1. در زمان نصب یا دفن
1. هرگز به تنهایی برای نصب یا بازرسی سپتیک تانک یا مخزن بوی بد یا تانک ohmahf کار نکنید، افتادن در سپتیک تانک یا مخزن تعفن یا مخزن ohmahf می تواند باعث مرگ انسان شود و هرگز وارد سپتیک تانک یا مخزن تعفن یا تانک ohmahf (که مورد استفاده قرار می گیرد). ) از محل دسترسی به سپتیک تانک یا مخزن تعفن یا تانک ایمهاف وارد یا وارد نشوید.

2. هرگز از شعله در نزدیکی سپتیک تانک یا مخزن تعفن یا مخزن ایمحاف (یا هنگام بازدید و بازرسی) استفاده نکنید.

3. برای تولید سبزیجات و گیاهان خوراکی نباید از پساب سپتیک تانک یا انبار بدبو یا تانک ایمهاف استفاده شود. توصیه می شود خروجی سپتیک تانک (سپتیک تانک پلی اتیلن) ​​را مستقیماً به چاه جذب کننده هدایت کنید.

4. برای قرار دادن سپتیک تانک پلی اتیلن در زمین همیشه استفاده از جرثقیل با تسمه برزنتی توصیه می شود و البته در انتقال باید از دو نقطه سپتیک تانک پلی اتیلن استفاده شود.

5. سپتیک تانک پلی اتیلن جهت نصب در غیر دفن، شرایط ویژه دیگری خواهد داشت. در این صورت باید این موضوع در زمان ارسال سفارش مطرح شود تا شرکت آرکاگستر رسام تمهیدات لازم را برای نگهداری و تقویت فضای داخلی مخزن انجام دهد.
2. نکات مهم برای بهبود عملکرد سپتیک تانک ها
1. از عبور مکرر وسیله نقلیه سنگین از روی سپتیک تانک جلوگیری کنید

2. جلوگیری از ورود اجسام غیر قابل تجزیه مانند پلاستیک و ...

3. از واردات رنگ، روغن موتور، سموم، کود و مواد شیمیایی خودداری کنید.

4. برای باز کردن فاضلاب مسدود شده به جای جت مواد شیمیایی از آب گرم استفاده کنید.

3. نکات مهم به منظور حفظ سلامت سپتیک تانک
اکثر مردم از اقداماتی که باید برای اطمینان از سلامت و طول عمر سیستم سپتیک انجام شود آگاه نیستند. سپتیک تانک ها اغلب به دلیل عدم مدیریت مصرف آب توسط مالکان به خوبی نگهداری نمی شوند.

تعمیر و نگهداری دوره ای سیستم سپتیک بسیار مهم است، زیرا تعمیر قطعات گاهی اوقات می تواند پرهزینه باشد و اگر به طور دوره ای درمان نشود، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که مجبور شوید یک سیستم سپتیک جدید را جایگزین کنید. با این حال، با نگهداری مناسب و استفاده صحیح از سیستم سپتیک، می توان از سیستم سپتیک تانک برای مدت طولانی تا حدود 50 سال استفاده کرد.

همانطور که می دانید سیستم سپتیک از دو قسمت اصلی مخزن ورودی و مخزن زهکشی تشکیل شده است. اولی فاضلاب را از آشپزخانه، حمام، توالت و لباسشویی دریافت می کند. هنگامی که فاضلاب وارد مخزن می شود، عناصر جامد زباله به سمت پایین رسوب می کنند و یک لایه لجن تشکیل می دهند. روغن و گریس و همچنین مواد سبک تر، روی سطح فاضلاب شناور می شوند و لایه ای فوم مانند را تشکیل می دهند. برای هر منبع فاضلابی که به صورت روزانه وارد مخزن می شود، جداسازی لایه ها تقریباً یک روز طول می کشد.

بین لایه های لجن و فوم، قسمت مایع فاضلاب وجود دارد که از داخل و خارج به قسمت زهکشی منتقل می شود. لجن و کف موجود در طول زمان توسط باکتری ها به صورت بی هوازی تجزیه می شود و از رشد سریع لایه های بالایی و پایینی جلوگیری می کند. اما در برخی موارد باکتری ها نمی توانند حجم فاضلاب ورودی به مخزن را حفظ کنند و در صورت بروز این مشکل ناخالصی ها وارد مخزن تخلیه می شوند.برای جلوگیری از این مشکل بهتر است هر سه تا پنج سال یکبار با استفاده از پمپ سپتیک تانک را تخلیه کنید.

نکته مهم در استفاده از سپتیک تانک جلوگیری از نشتی و همچنین ورود آب بیش از حد به داخل آن است. زیرا حجم و ابعاد سپتیک تانک برای تعداد معینی از خانوارها و همچنین میزان مصرف آب در نظر گرفته شده است، اما در صورت عدم کنترل موارد، امکان ورود فاضلاب بیشتر از میزان تعیین شده به سیستم وجود دارد که منجر به مشکلات فوق خواهد شد. . در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه ظاهر یا گرفتن قرار ملاقات برای وسایل عتیقه وجود دارد:

1. از آب سینک کمتر استفاده کنید. یکی از موثرترین راه‌ها برای محافظت از سیستم سپتیک، کاهش میزان آب ورودی به مخزن در وهله اول است. باید مصرف خود را بهینه کنید و به دلیل خاصی اجازه ندهید با مصرف نامناسب آب فاضلاب زیادی تولید شود. بهترین راه برای انجام این کار، تمرین مراحل زیر است:

شستن ظروف: هنگام شستن ظروف با دست، آب را همیشه باز نگه ندارید. ابتدا آب را خاموش کنید و سپس تمام ظروف را با اسفنج و مایع بشویید. در نهایت شیر ​​آب را باز کنید و تمام ظروف را بشویید.

شستن دست ها: هنگام شستن دست ها با صابون، شیر آب را باز نگذارید. تا زمانی که برای شستشو آماده شود.

مسواک زدن: شیر آب را هنگام مسواک زدن باز نگه ندارید. سعی کنید شیر آب را در انتها باز کنید تا دهان و مسواک خود را بشویید.

2. سعی کنید زمان دوش گرفتن خود را کاهش دهید. اگرچه ممکن است دوش گرفتن طولانی مدت با آب گرم لذت بخش باشد، اما فاضلاب زیادی تولید می شود که برای سیستم سپتیک شما مشکل ایجاد می کند.

3. راه حل دیگر برای مدیریت بهتر مصرف آب، استفاده از کاهش دهنده های جریان در مسیر شیرها است. این نازل ها علاوه بر افزایش فشار آب خروجی، مصرف آب را نیز کاهش می دهند.

4. ماشین ظرفشویی: اگر بعد از هر وعده غذایی کوچک از ماشین خود استفاده کنید، ماشین ظرفشویی می تواند آب زیادی را هدر دهد. ترجیحاً بعد از پر شدن ماشین ظرفشویی خود از آن استفاده کنید.

5. ماشین لباسشویی: همانطور که در ماشین ظرفشویی گفته شد، بهتر است از حداکثر ظرفیت ماشین لباسشویی خود برای مدیریت مصرف آب و همچنین انرژی استفاده کنید و تا پر شدن آن را روشن نکنید.

خوشبختانه، اکثر لوازم جدید دارای برنامه های نیمه شستشو هستند که در زمانی که دستگاه شما پر است، راحت هستند. با استفاده از این برنامه می توانید مصرف آب خود را مدیریت کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات