فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

پکیج تصفیه فاضلاب چیست و چه کاربردی دارد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 بدون شک امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه های دوست دارن محیط زیست پیدا رکدن راهی برای جلوگیری از ورود پساب صنعتی و انسانی، مواد آلی، فلزات سنگین و آلاینده های به محیط زیست است. در این میان تنها راهکار استفاده از پکیج تفیه فاضلاب انسانی و بهداشتی است. از این دستگاه برای تصفیه انواع پساب های مختلف در مجتمع های گوناگون مسکونی، صنعتی و تجاری استفاده می شود.

شما برای اطلاع از انواع پکیچ ها در مدل های پکیج فلزی تصفیه فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب هوازی، پکیج فاضلاب بهداشتی، پکیج تصفیه پساب صنعتی و هم چنین برای اطلاع از قیمت تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب با این مقاله از مجموعه صنعتی آرا سنگ الوند همراه باشید.

پکیج تصفیه فاضلاب چیست؟
این دستگاه به عنوان مجموعه ای گسترده از تجهیزات برای از بین بردن آلاینده های شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی از پساب هاست که با توجه به نوع فاضلاب دارای قسمت های متفاوتی است.

فاضلاب های ورودی به پکیج تصفیه فاضلاب بعد از انجام مراحل گوناگون و عبور از قسمت های مختلف به سطحی قابل قبول رسیده و آماده ورود به محیط زیست یا استفاده دوباره در مصارف کشاورزی و صنعتی می شود.

با این کار می توان از ورود بیماری های واگیردار، کمبود آب و مشکل خشکسالی جلوگیری کرد. مقدار حذف آلاینده ها برای رسیدن به کیفیت مطلوب برای استفاده مجدد با تجه به نوع محیط متفاوت است، از این رو از تجهیزات گوناگون استفاده می شود.

انواع پکیج تصفیه فاضلاب
لازم به ذکر است که هر نوع فاضلاب با توجه به نوع مواد آلاینده باید از تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب گوناگون استفاده کند. دراینصورت هر نوع پساب با توجه به نوعش از زمان ورود تا خروج از پکیج مراحل گوناگونی را باید پشت سر بگذارد. در ادامه شما را با ۳ نوع کاربردی آشنا می کنیم.

پکیج تصفیه پساب صنعتی
واحدهای صنعتی برای انجام کارهای خود نیاز شدیدی به آب دارند. آب ورودی به بخش های گوناگون صنعتی بعد از عبور از دستگاه های متفاوت و مخلوظ شدن با انواع آلاینده های شیمیایی به فاضلاب صنعتی یا شیمیایی تبدیل می شود.

بدون شک ورود این نوع فاضلاب ها به سفره های آب زیر زمینی خطرات جدی برای محیط زیست و انسان است. از این رو در پالایشگاه ها، کارخانجات و بیمارستان های از پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده می کنند.

در ضمن نوع بدنه این مدل متفاوت است که پکیج فلزی تصفیه فاضلاب از نمونه های شناخه شده آن است. روش تصفیه آب فاضلاب در این نوع در سه روش تصفیه فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی انجام می شود.

در این میان روش بیولوژیکی که خود دارای ۲ نوع پکیج تصفیه فاضلاب بی هوازی (بدون اکسیژن) و در نوع هوازی است دارای کیفیت و بازدهی بیشتری نسبت به دو روش قبلی است.

پکیج تصفیه فاصلاب شیمیایی با توجه به میزان TOC، COD، BOD و FOG و نوع مواد آلوده و فلزات سنگین آن دارای تجهیزات گوناگون از قیبل موارد زیر است:

مخزن ته نشینی لجن

مخزن تزریق مواد منعقد کننده

فیلتراسیون برای تصفیه فیزیکی آب فاضلاب

تجهیزات جمع آوری لحن

تصفیه بیولوژیکی فاضلاب با روش تصفیه فاضلاب

پکیح فاضلاب بهداشتی (تصفیه فاضلاب انسانی)

فاضلاب های انسانی و ورود مواد آلاینده آن به محیط زیست از معضلات بزرگ جوامع است. از این نوع دستگاه برای حذف مواد آلوده و باکتری های در محی

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات