فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

علت اصلی استفاده از سپتیک تانک چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سپتیک تانک مخزنی است که حداقل توسط یک دیواره به دو قسمت نابرابر تقسیم می شود. مخزن به گونه ای طراحی شده است که فاضلاب ورودی تقریباً یک تا سه روز در آن می ماند.

به طور خلاصه، سپتیک تانک وظیفه تصفیه فاضلاب ورودی را دارد تا در صورت ورود به چاه، لوله ها و سوراخ های چاه را مسدود نکند.

در قسمت اول مواد و ذرات درشت در کف مخزن رسوب و انباشته می شوند. چربی ها و روغن های شناور نیز روی سطح تجمع می یابند. لجن ته نشین شده در کف مخزن در اثر فعالیت باکتری های بی هوازی تجزیه شده و علاوه بر تصفیه فاضلاب، گاز نیز تولید می کند. نتیجه این فعل و انفعالات کاهش قابل توجه حجم لجن است. بسته به زمان اقامت اولیه مورد نیاز است.

ارتباط بین قسمت اول و دوم به گونه ای است که امکان عبور رسوب و چربی های شناور از قسمت اول به قسمت دوم وجود ندارد و بدین ترتیب پساب شفاف شده به قسمت دوم منتقل می شود.

در نهایت، پساب از طریق یک لوله خروجی از سپتیک تانک خارج می شود. معمولاً از سپتیک تانک ها برای پیش تصفیه فاضلاب، متعادل کردن مقدار و کیفیت فاضلاب و جمع آوری فاضلاب از نقاط مختلف و پمپاژ آن استفاده می شود. برای جلوگیری از بوی نامطبوع روی آن را بپوشانید.

دلیل اصلی استفاده از سپتیک تانک
یکی از مشکلات جمع آوری فاضلاب خام در روستاها جریان ناکافی فاضلاب در لوله ها است. این امر باعث عدم سرعت کافی در لوله ها می شود و به دلیل سرعت کم مواد معلق در لوله رسوب ایجاد می شود و سیستم از کار می افتد.

شرکت زاداب تولید کننده انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب و مواد شیمیایی می باشد. برای استعلام قیمت، مشاوره و خرید تجهیزات و مواد شیمیایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به دنبال این ضعف سیستم‌های جمع‌آوری فاضلاب متداول، تصمیم گرفته شد پساب‌های رسوب‌شده از سپتیک تانک جمع‌آوری شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات