فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

قیمت انواع سپتیک تانک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قیمت سپتیک تانک به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به ابعاد و مواد به کار رفته در آن تعیین می شود. در زیر مواردی که در تعیین قیمت نهایی سپتیک تانک نقش دارند آورده شده است.

جنس بدنه سپتیک تانک بتن درجا، بتن پیش ساخته، پلی اتیلن دولایه، پلی اتیلن دو جداره، کامپوزیت، فایبرگلاس، پلاستیک، GRP یا FRP می باشد.
یک مخزن، دو تانک یا سپتیک تانک سه مخزن یا حتی راکتور سپتیک بی هوازی.
مقدار خاکی که روی بدنه سپتیک تانک قرار خواهد گرفت. هر چه خاک بیشتری برای ریختن در مخزن لازم باشد، قیمت سپتیک تانک بالاتر می رود.
تعداد منهول ها و ارتفاع منهول های نصب شده روی سیستم. هر چه تعداد و ارتفاع منهول ها بیشتر باشد، قیمت فاضلاب نیز افزایش می یابد.
بهتر است بدانید که قیمت سپتیک تانک عمودی بالاتر از قیمت سپتیک تانک افقی با همان جنس بدنه است. قیمت سپتیک تانک دفنی کمتر از سپتیک تانک غیر دفنی است و قیمت سپتیک تانک صنعتی بالاتر از قیمت سپتیک تانک خانگی است.

سپتیک تانک بتنی 10 متر مکعب دارای قطر 1.6 و ارتفاع 5 متر است و قیمت آن در این مرحله از 16 میلیون ریال شروع و تا 128 میلیون ریال ادامه دارد.
سپتیک تانک فایبر گلاس به طول 5 متر، عرض 2 متر و ارتفاع 1 متر دارای بازه قیمتی 39 میلیون ریال تا 62 میلیون ریال می باشد.
قیمت سپتیک تانک دوجداره پلی اتیلن 10 متر مکعبی با ساختار موجدار معروف به سپتیک تانک 10 متر مکعبی بین 56 میلیون ریال تا 72 میلیون ریال می باشد.

قیمت سپتیک تانک 20 متر مکعبی بر اساس نوع و جنس آن تعیین می شود و بستگی به بتنی، فایبرگلاس یا پلی اتیلن بودن آن دارد. قیمت سپتیک تانک 20 متر مکعبی از 80 میلیون ریال شروع و تا 249 میلیون ریال ادامه دارد.

قیمت سپتیک تانک 30 متر مکعبی به عواملی مانند مقدار خاکی که قرار است روی آن ریخته شود، میزان ترافیکی که قرار است روی آن ریخته شود و تعداد ورودی و خروجی تله کابین دوجداره بستگی دارد. ، و به طور کلی بین 110 میلیون ریال تا 349 میلیون ریال در نوسان است. .

قیمت سپتیک تانک 40 متر مکعبی که یکی از بزرگترین و پرمصرف ترین مخازن تصفیه فاضلاب می باشد بر اساس نوع و جنس آن تعیین می شود. قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن 40 متر مکعبی از 18 میلیون تومان شروع و تا 39 میلیون تومان ادامه دارد.

قیمت سپتیک تانک 50 متر مکعبی مانند سایر حجم ها و اندازه های سپتیک تانک به نوع و جنس آن و نوع لوله ای که در آن استفاده می شود بستگی دارد. قیمت سپتیک تانک 50 متر مکعبی لوله کورتیب نسبت به لوله کاروگیت مارپیچ و مارپیچ کمتر است زیرا از مواد و مواد اولیه کمتری در آن استفاده شده است.

قیمت سپتیک تانک 60 متر مکعبی بستگی به نوع لوله به کار رفته در آن دارد و از 19 میلیون تومان شروع و تا 54 میلیون تومان ادامه دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت سپتیک تانک 70 متر مکعب و قیمت سپتیک تانک 80 متر مکعب می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت سپتیک تانک پیش ساخته
قیمت سپتیک تانک بتن آماده نسبت به سایر مدل های سپتیک تانک خانگی کمتر است. البته مشکلات مونتاژ، نصب و نگهداری این نوع خاص بسیار بیشتر از بتن بتنی است. قیمت سپتیک تانک FRP
قیمت سپتیک تانک FRP یا فایبرگلاس کمی بیشتر از سایر انواع سپتیک تانک است و مزایای زیادی دارد. مزیت اصلی سپتیک تانک فایبرگلاس بهداشتی بودن آن است و بهداشت و استاندارد بودن نقش مهمی در کارایی و کارایی دستگاه دارد. قیمت سپتیک تانک فایبر گلاس حدود 10 برابر قیمت سپتیک تانک پیش ساخته بتنی و 2 برابر قیمت نمونه پلی اتیلن می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات