فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

اجرای سپتیک تانک- فراب صنعت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سپتیک تانک یکی از ساده ترین روش های تصفیه آب و فاضلاب است و در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب جزء مراحل اولیه و ابتدایی بوده به گونه ای که قسمت اولیه هر سیستم تصفیه فاضلاب، ته نشینی و متعادل سازی و در برخی از آن ها می باشد. یکی از سپتیک تانک های دو مخزن تصفیه زیستی که این قسمت از تصفیه فاضلاب را به هر روش و نوع موجود در دنیا به خوبی انجام می دهد، خواه سپتیک تانک بتنی یا پلی اتیلن و یا در محل.

به طور کلی استفاده از فاضلاب در شبکه خدمات شهری می تواند از نظر سلامت و سلامت جامعه مفید باشد و در شرایط بحرانی از افزایش خطرات، صدمات و صدمات جلوگیری کند. حضور آنها در شبکه جمع آوری فاضلاب شهری با جداسازی فاضلاب جامد و مایع در ابتدای مسیر شبکه و کاهش رسوبات و اختلال در عملکرد انتقال شبکه جمع آوری می تواند تاثیر زیادی در افزایش عمر مفید تاسیسات و لوله های فاضلاب شهری داشته باشد. فاضلاب شهری.

سپتیک تانک اولین بار در سال 1876 در ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفت، اما سپتیک تانک در سال 1881 در فرانسه به ثبت رسید. کارایی سپتیک تانک در سال 1905 با افزودن تنظیم کننده جریان Baffle یا متعادل کننده افزایش یافت. در قرن حاضر پس از سال 1920، سپتیک تانک ها به طور گسترده در جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. پس از جنگ جهانی دوم، آنها در مناطق مسکونی بدون سیستم فاضلاب مورد استفاده قرار گرفتند.

پیشرفت در تکنولوژی و سپتیک تانک ها
در صورت امکان ارائه راهکارهایی برای تهویه مطبوع و تخلیه آسان سپتیک تانک و در صورت امکان برای تخلیه گروهی استفاده از این سیستم می تواند بسیار مفید باشد. برای بالا بردن.
البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سهولت در بهره برداری، سپتیک تانک ها قسمت بزرگ تری از سیستم تصفیه فاضلاب را به خود اختصاص داده اند، به طوری که در برخی از این سپتیک تانک ها نه تنها ته نشینی و متعادل سازی در سپتیک تانک فرض می شود، هوادهی و هضم لجن. ، و… نیز در نظر گرفته می شوند. این امر باعث بهبود پارامترهای بیولوژیکی پساب می شود تا آسیب کمتری به محیط خارجی وارد کند.
کل مصرف سپتیک تانک در جمعیت کمتر از 3 نفر و بیشتر از این تعداد را باید سیستم های تصفیه فاضلاب در نظر گرفت. اغلب در مراکز مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری، آپارتمان ها، کارگاه های ساختمانی و شهری، استادیوم ها و … به عنوان به اصطلاح منبع پساب یا فاضلاب استفاده می شود.

طراحی سپتیک تانک
1) ورودی فاضلاب - از جمله لوله و بافل ورودی
2) در طراحی سپتیک تانک اول که بیشترین حجم را دارد معمولاً 60 تا 70 درصد حجم کل سپتیک تانک را شامل می شود.
3) دیواره سپتیک اول - که از ورود لجن و چربی به داخل سپتیک تانک جلوگیری می کند.
4) در طراحی سپتیک تانک سپتیک تانک - این مخزن تقریباً 30 درصد از حجم سپتیک را شامل می شود و فاضلاب بدون رسوب و شناور در آن جمع می شود.
5) خروجی بیوگاز (دریچه) - از طریق این مجرا، گازهای تولید شده توسط فرآیندهای بی هوازی از مخزن سپتیک خارج می شود.
البته در گذشته امروزه از سپتیک فاضلاب استفاده نمی شد اما برای دفع فاضلاب بنا به نوع خاک منهول هایی با طول های مختلف حفر می کردند تا به لایه شنی یا زهکشی برسد و این عامل اغلب به دلیل گرفتگی ایجاد می شود. وجود منهول
یکی از معایب این روش این بود که در اثر ته نشین شدن و ته نشین شدن فاضلاب، لایه زهکشی مسدود شده و باعث بالا آمدن فاضلاب و انتشار بوی بد در منطقه می شود.

امروزه نیز در طراحی سپتیک تانک ها و لوله کشی فاضلاب، این اشتباه رایج است که ورودی فاضلاب سرویس های بهداشتی و مواد آلی با فاضلاب های دیگر مانند مواد شوینده، مواد شیمیایی و چربی ها در سپتیک تانک فاضلاب تخلیه می شود و برای

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات