فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

سپتیک تانک پلی اتیلن چیست و قیمت سپتیک تانک چقدر است؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به طور کلی سپتیک تانک مخزنی است که برای تصفیه فاضلاب استفاده می شود، اما چگونه این امر محقق می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که فاضلاب از ورودی سپتیک تانک وارد مخزن می شود سپس در داخل آن ته نشین می شود و پس از بالا آمدن آب بدون لجن از خروجی آب خارج می شود.

سپتیک تانک انواع مختلفی دارد که مهمترین، پرکاربردترین و بهترین آنها پلی اتیلن است. سپتیک تانک های پلی اتیلن تقریباً در تمام دنیا استفاده می شود، مگر در کشورهایی که مواد اولیه پلی اتیلن بسیار گران هستند. در این مکان ها از سپتیک تانک های فایبرگلاس یا بتنی استفاده می شود.

سپتیک تانک پلی اتیلن به دلیل کیفیت ساخت و دوام بالا (بیش از 100 سال) و همچنین مقاومت در برابر شرایط جوی فروش بسیار بالایی دارد.

سپتیک تانک از دیرباز در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است اما در ایران به دلیل افزایش آگاهی عمومی و همچنین نامه نگاری سازمان ها، شاید 10 سال است که استفاده از سپتیک تانک مرسوم بوده است. دولت برای استفاده از آن صادر شده است.

ناب زیست یکی از کارخانه های تولید سپتیک تانک در کشور است. این شرکت با 120 پرسنل در کارخانه خود که در شهر قزوین و شهرک صنعتی لیا واقع شده است یکی از فعال ترین کارخانه های این حوضه می باشد. ناب زیست با ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای حدود 380 نفر در زمینه کارآفرینی نیز فعال است.

اکنون که می دانید سپتیک تانک چیست، باید نحوه استفاده از آن را بیاموزید. سپتیک تانک با عملکرد تصفیه خود در وهله اول از هدر رفت آب جلوگیری می کند سپس به عملیات تصفیه کمک می کند تا سیستم فاضلاب کشور به بهترین شکل ممکن کار کند. امروزه استفاده از سپتیک تانک در منازل مسکونی – ویلا – آپارتمان – کارخانه – هتل – بیمارستان و ... بسیار رایج شده است.

مواد اولیه سپتیک تانک از پلی اتیلن پلی اتیلن می باشد که در کشور ما تولید می شود. شرکت هایی مانند پتروشیمی جم تولید کننده این مواد اولیه هستند.

قیمت سپتیک تانک

در مورد قیمت سپتیک تانک باید گفت که به دلیل نوسانات بازار نمی توان قیمت سپتیک تانک را بیان کرد اما برای آشنایی با نسبت های قیمتی می توان گفت که قیمت آن 5 میلیون است. تومان تا 50 میلیون تومان.

زیرا سپتیک تانک ها در ابعاد و ظرفیت های مختلف طراحی، تولید و اجرا می شوند. برای استعلام قیمت سپتیک تانک می توانید به سایت شرکت ناب زیست مراجعه کرده و قیمت را از کارشناسان این کارخانه جویا شوید.
نگهداری صحیح سپتیک تانک

هیچ ماده ضد عفونی کننده ای نباید به مخزن سپتیک وارد شود زیرا باکتری های تصفیه فاضلاب را از بین می برد. لجن جمع آوری شده در کف مخزن باید در زمان مورد نیاز حذف شود. اجزای مخزن سپتیک

هر سپتیک تانک از اجزای مختلفی تشکیل شده است. اجزای مهم هر سپتیک تانک عبارتند از:

سیستم ورودی فاضلاب: شامل لوله و بافل ورودی.

سپتیک تانک اولیه: که بیشترین حجم سپتیک تانک را دارد و معمولاً 65 تا 75 درصد از کل حجم سپتیک متعلق به این قسمت می باشد.

دیوار جدا کننده: که از ورود لجن، گریس و روغن های شناور، بوی مخزن پاک کننده جلوگیری می کند.

مخزن شفاف سازی: این مخزن تقریباً 35 درصد از حجم کل سپتیک تانک را شامل می شود. فاضلاب را عاری از رسوبات و شناور انباشته می کند.

خروجی بیوگاز (تهویه): از طریق این مجرا، گاز هوای تولید شده توسط فرآیندهای تصفیه فاضلاب بی هوازی که عمدتاً متان است از سپتیک تانک خارج می شود.

سیستم خروجی فاضلاب: شامل بافل و لوله خروجی سپتیک

سپتیک تانک آماده است

آنچه در انجام کارها مزیت بزرگی دارد سرعت انجام کارهاست، یعنی می توان کارها را به سرعت انجام داد. بنابراین سپتیک تانک های آماده از قبل آماده می شوند و این نوع سپتیک تانک ها با سهولت بیشتری نصب می شوند. شما می توانید قیمت سپتیک تانک های آماده را استعلام نمایید.

مطمئن باشید که ایران سپتیک مناسب ترین نرخ را برای سپتیک تانک آماده به شما خواهد داد. تولید سپتیک تانک به میزان نیاز به سرعت، میزان نیاز به تحمل بارهای خاک و ترافیک و میزان آشنایی کارفرما با مکانیزم سپتیک تانک بستگی دارد. هر چه نیاز به سرعت بیشتر باشد، سازنده باید بیشتر به سمت تولید سپتیک تانک پلی اتیلن حرکت کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات