شرکت مهند ویبره -سازنده الک ویبره|سرند ویبره|غربال ارتعاشی

الک کردن مواد, الک ویبره صنعتی, الک ویبره

سرند ویبره برای الک کردن و جداسازی لعاب دوغاب کاشی سرامیک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

صنعت سرامیک، پرسلان، چینی بهداشتی نقشی حیاتی در صنعت بهداشت و زیبا سازی، طراحی و دکوراسیون داخلی و ساخت‌وساز ساختمان ها، دارد و جزو نیازههای بسیار مهم میباشد.

نیازهایی همچون  سبک زندگی حیاتی و بهداشتی عصر جدید، گرفته تا ارائه زیبایی کاشی دیواره ها در منازل و فضاهای کاری.

مشتریان این صنعت به دنبال دستگاه غربالگری و فیلتراسیون لعاب و دوغاب مناسب هستند که بتواند به آنها در رفع ایرادات (دوغاب سرامیکی) کمک کند. دوغابی که بعداز انتقال از حوضچه،ریخته‌گری و قالب‌گیری می‌شود.

تشکیل دوغاب سرامیک و چینی بهداشتی و فرنگی، جزو فرآیندهای اولیه است که با انواع مختلف خشک کردن اسپری، لعاب، رنگ‌آمیزی و زیباسازی، تکمیل و سپس بسته‌بندی ایمن انجام می‌شود.
از مخلوط کردن مواد اولیه مختلف مانند خاک رس، سیلیس، خاک رس چینی و فلدسپات ایجاد می شود.

اگر تا به حال از سرندهای ویبره غیر از برند مَهَند استفاده کرده باشید، باید با مشکلات متعددی از جمله،مشکل گرفتگی توری، پارگی مکرر توری مش و خروجی نامناسب مواد مواجه هستیداگر به دنبال رفع مشکل و بالا بردن ظرفیت روزانه خروجی مواد در کارخانه سرامیک هستید،این مطلب برای شماست.

هنگام نصب دستگاه سرندهای ویبره لعاب و دوغاب خط تولید کاشی و سرامیک، مشتریان عزیز ما تفاوت چشمگیری در را در عملکردالک های ویبره مَهَند ویبره در مقایسه با سایر دستگاه ها نظارت میکنند.

در هر کارخانه تولید کاشیو چینی بهداشتی، راندمان بهتر توان عملیاتی دو برابری را ارائه میدهد.. ساییدگی و پارگی مش کاهش و عمر دستگاه افزایش می یابد. ارزش در این گارانتی و حضور در کنار شماست.

" مهند " طراح و تولید کننده تخصصی انواع دستگاه های الک ویبره یک طبقه و چندطبقه در کشور میباشد."

راه های ارتباطی: 09152457006

دفتر مرکزی:05132453225

دفتر تهران: 0212453225

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مهند ویبره -سازنده الک ویبره|سرند ویبره|غربال ارتعاشی

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

الک کردن مواد، الک ویبره صنعتی، الک ویبره، سرند ویبره، تجهیزات ماشین الات کاشی، الک ویبره گرد، ماشین آلات آزمایشگاهی، Circular Vibrating Screen، ماشین آلات بعد از پرس، ماشین آلات خط لعاب، دانه بندی مواد، shaking screen، ساخت الک ویبره، سفارش سرند ویبره، سایز مش الک ویبره، الک ویبره کاشی سرامیک

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 هفته قبل