کاتی صنعت

برق, ابزار دقیق, اتوماسیون صنعتی

تاثیر تغییرات اقلیمی در منطقه شامپاین و تولید نوشیدنی معروف آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شامپاین، منطقه ای در شمال شرقی فرانسه و محل تولید نوشیدنی پرطرفدار و مجلسی، زیر ذره بین تغییرات آب و هوایی است. در حالیکه فرانسه برای برگزاری نشست

شامپاین، منطقه ای در شمال شرقی فرانسه و محل تولید نوشیدنی پرطرفدار و مجلسی، زیر ذره بین تغییرات آب و هوایی است. در حالیکه فرانسه برای برگزاری نشست تغییرات آب وهوایی سازمان ملل متحد در پاریس آماده می شود، شامپاین با کنترل تاثیر تغییرات هوایی بر این منطقه، شیوه های بهتر برداشت محصول را نیز تجربه می کند.

ژان پیر، یک تولید کننده محلی شراب در شامپاین می گوید: «یکی از نکات مهم، اطمینان از زمان برداشت محصول است. زیرا تاریخ مشخص ندارد. دوره کوتاهی است که سال به سال متغیر است. سال ۲۰۰۳ یکی از نمونه های برداشت محصول زود هنگام بود. اولین برداشت انگور ماه اوت شروع شد و سال ۲۰۱۳ از اکتبر شروع کردیم. ما شاهد تغییر آب و هوایی در اینجا هستیم و گاهی این تغییرات خیلی محسوس است.»

برای مقابله با خشک و گرم شدن هوا، کشاورزان به جای کود شیمیایی از نمونه های طبیعی و مناسب با محیط زیست استفاده می کنند. ونسان پورن، مدیر کمیته تولید کنندگان شراب با اشاره به تغییر در نحوه کار در تاکستان ها می گوید: «کار عملی پنجاه درصد کمتر شده است. کود شیمایی را با بارورکننده های طبیعی خاک جایگزین کردیم. کود شیمیایی بدلیل استفاده از نیتروژن (ازت) در آنها تاثیرات گلخانه ای زیادی دارد.»

هدف پژوهشگران مقابله با افزایش دما به میزان سه درجه است. هدفی که تنها با حمایت ۱۵هزار تولید کننده شراب در این منطقه به نتیجه خواهد رسید.

منبع:یورونیوز

http://www.katisanat.com/news/The-impact-of-climate-change-in-the-champagne-region-and-its-famous-beverage-production 

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاتی صنعت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

برق، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی، آزمایشگاهی، SENSOPART GERMANY، kimo FRANCE، CS-INSTRUMENT آلمان، ifm آلمان، CTC VIBRO، PROCESSENSOR USA، NIVEL Co مجارستان، SICK آلمان، LAP-LASER GERMANY، HANNA USA، HACH USA، MICROSONIC GERMANY

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات