کاتی صنعت

برق, ابزار دقیق, اتوماسیون صنعتی

پشتوانه تولید شمش در فولاد با طرح آهن اسفنجی شادگان خوزستان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به گفته رییس هیأت عامل ایمیدرو آهن اسفنجی شادگان، پشتوانه ای برای تأمین تولید شمش فولاد خوزستان خواهد بود.

 

به گزارش شاتا، مهدی کرباسیان در مراسم افتتاح فولاد شادگان که با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: این منطقه نیاز به اشتعالزایی و حمایت داشت و راه‌اندازی این کارخانه تحقق این مهم را ممکن کرد.

 

وی با بیان اینکه میزان اشتغال این کارخانه طبق برنامه ریزی‌ها تا 1000 نفر خواهد رسید، تصریح کرد: پروژه آهن اسفنجی شادگان با تکنولوژی پرد راه اندازی شد، ارزش پروژه در آهن اسفنجی ۴۱ میلیون یورو و در فولاد سازی ۱۲۱ میلیون یورو است.

 

کرباسیان راه اندازی آهن اسفنجی شادگان را پشتوانه ای برای تأمین تولید شمش فولاد خوزستان دانست و افزود: این پروژه در زنجیره فولاد و تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیر قابل توجهی دارد و پیش از این یعنی تا سال ۹۱ صادرات آهن اسفنجی نیز نداشتیم اما در حال حاضر صادرات در دستور کار قرار گرفته است.

 

رییس هیأت عامل ایمیدرو با اعلام اینکه از ابتدای امسال 500 هزار تن صادرات آهن آسفنجی داشته ایم، ادامه داد: وزیر صنعت معدن و تجارت توجه خاصی به بخش معدن و صنایع معدنی دارد که این امر کمکی برای توسعه این بخش محسوب می شود.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاتی صنعت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

برق، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی، آزمایشگاهی، SENSOPART GERMANY، kimo FRANCE، CS-INSTRUMENT آلمان، ifm آلمان، CTC VIBRO، PROCESSENSOR USA، NIVEL Co مجارستان، SICK آلمان، LAP-LASER GERMANY، HANNA USA، HACH USA، MICROSONIC GERMANY

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات