کاتی صنعت

برق, ابزار دقیق, اتوماسیون صنعتی

وزارت نفت پیشرو در تعالی شرکت‌هاست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وزارت نفت پیشرو در تعالی شرکت‌هاست

قائم مقام وزیر نفت گفت: وزارت نفت برای تعالی شرکت‌ها جزو مجموعه‌های پیشرو بوده و از سال ٨٩ مراسم جایزه تعالی صنعت پتروشیمی و از امسال جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در چهار شرکت اصلی را برگزار می کند. 


مرضیه شاهدایی صبح روز شنبه (پنجم اسفندماه) در آیین هشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: در دهه‌های اخیر در کشورهای توسعه یافته از شیوه‌های نو مدیریتی برای توسعه سازمان‌ها استفاده شده است.

وی با اشاره به این که بیشتر کشورهای دنیا برای این که محرکی برای سازمان‌ها در مسیر توسعه ایجاد کنند، جوایز متعددی را برای آنها در نظر گرفته‌اند، ادامه داد: چنین همایش‌هایی با تکیه بر معیارهای مشخص، برای رفع نقاط ضعف و بهبود شرکت‌ها تلاش می کنند.

قائم مقام وزیر نفت با بیان این که افزون بر پتروشیمی دیگر شرکت‌های صنعت نفت نیز به برگزاری چنین برنامه‌هایی ابراز علاقه کردند، تصریح کرد: بر همین اساس در وزارت نفت جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت پارسال با دستور وزیر نفت در دستور کار قرار گرفت و چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت در این جایزه سرآمدی شرکت خواهند کرد.

شاهدایی با اشاره به برگزاری جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در هفته آینده گفت: هدف اصلی از برگزاری جایزه تعالی گرفتن جوایز نیست بلکه با توجه به مدلی که با در نظر گرفتن توان شرکت‌ها طراحی می‌شود به شرکت‌ها کمک می‌شود، نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

قائم مقام وزیر نفت با بیان این که از اقدام‌های دیگر وزارت نفت برای برگزاری جایزه تعالی، ایجاد دبیرخانه در چهار شرکت اصلی صنعت نفت است، تصریح کرد: این موضوع گام بلندی در برای ارتقا جایزه سرآمدی نفت است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی نیز در این مراسم گفت: در یک شرکت سرآمد نمی‌توان به روش‌های سنتی تکیه کرد.

سیدرضا نوروززاده  اظهار کرد: امروز اکثر کشورهای پیشرفته دنیا با تکیه بر مدل‌های علمی، جوایزی را در سطح منطقه‌ای و ملی ایجاد کرده‌اند که محرک سازمان‌ها در کسب‌وکار، رشد و ثروت‌آفرینی است.

وی استفاده از الگوهای علمی روزآمد دنیا را خطوط راهنمایی برای ارزیابی شرکت‌ها دانست و افزود: شرکت‌ها با اجرای این مدل‌ها، ضمن شناسایی و رفع نقاط ضعف، در مسیر سرآمدی گام برمی‌دارند.

معاون وزیر نفت با اشاره به سرعت بالای پیشرفت فناوری به ویژه در صنعت پتروشیمی گفت: تغییر ماهیت تقاضای مشتریان، تشدید رقابت میان سازمان‌ها و تغییرات فناوری سبب شده شرکت‌ها به طور مدام به سمت رقابت‌پذیری حرکت کنند.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاتی صنعت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

برق، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی، آزمایشگاهی، SENSOPART GERMANY، kimo FRANCE، CS-INSTRUMENT آلمان، ifm آلمان، CTC VIBRO، PROCESSENSOR USA، NIVEL Co مجارستان، SICK آلمان، LAP-LASER GERMANY، HANNA USA، HACH USA، MICROSONIC GERMANY

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات