ساختمان هوشمند کیانیک نمایندگی انحصاری محصولات هوشمند int...

هوشمندسازیKNXو , تاچ پنل هوشمند, نمایندگی هوشمند اشنایدر و سامسونگ

نمایندگی خانه هوشمند سامسونگ در ایران شرکت ساختمان هوشمند کیانیک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

خانه هوشمند سامسونگ

شرکت ساختمان هوشمند کیانیک نمایندگی رسمی خانه هوشمند سامسونگ در ایران

مقدمه:
این پیشنهاد به منظور ارائه طرح سیستم هوشمند Samsung  تهیه و تنظیم شده است و در آن بنا به نظر کارفرمای محترم به بررسی بهینه ترین پیشنهاد فنی پرداخته شده است.

سیستم پیشنهادی خانه هوشمند سامسونگ :
طرح پیشنهادی برای سیستم Smart Home می باشد که در این طرح سیستمهای کنترل روشنایی، کنترل تهویه ، دوربین درب ورودی ، کنترل سیستم امنیتی ، کنترل مرکزی از طریق وال پد، ایجاد سناریوهای مختلف و کنترل از طریق خط تلفن به تفکیک گنجانده شده است.
همچنین سایر سیستم های موجود در سیستم خانه هوشمند  Samsung نیز شامل : کنترل کلیه ادوات از طریق سیستمSmart phone در فضای داخلی واحد ها ،کنترل پرده، ، اعلام حریق و سنسورهای نشت گاز ، نمایش دوربین های مدار بسته از طریق وال پد ، درب باز کن تصویری جلوی درب ساختمان ، هماهنگی و تماس با فضای لابی نیز از قابلیت های دیگر سیستم می باشد .

خانه هوشمند سامسونگ
ساختار پیاده سازی سیستم خانه هوشمند سامسونگ بدین گونه می باشد که یک وال پد تاچ اسکرین 10 اینچ به عنوان سرور در اتاق پذیرایی در نظر گرفته شده است و از کلیه سیستمها یک کابل به صورت خطی به سرور متصل و  کلیه  تجهیزات  و  تاسیسات  واحد  مسکونی تحت کنترل سیستم و تاچ اسکرین قرار  می گیرد همچنین چندین سناریو را می توان از طریق وال پد موجود و تلفنهای هوشمند و نیز کنترل از خط تلفن  اجرا کرد .


سیم کشی سیستم هوشمند همانند سیم کشی سیستم سنتی می باشد با این تفاوت که یک کابل دیتا cat 6 بین تمامی تجهیزات می گردد و به سرور متصل می شود.و دو عملکرد هوشمند و سیستم سنتی را به طور همزمان مقدور می سازد . کلیه ادوات موجود در سیستم در صورت نبودن سرور مرکزی نیز به صورت سنتی عمل می کنند .


 کنترل روشنایی خانه هوشمند سامسونگ :
در طرح پیشنهادی تمامی زونهای روشنایی واحد تحت کنترل سیستم هوشمند قرار می گیرد. که کلید ها ی هوشمند از تک پل تا شش پل و کلید های تبدیل  موجود بوده و بدین گونه که به ازای کلیدهای سنتی کلیدهای هوشمند لمسی قرار می گیرد .
 کاربر با استفاده از کلیدهای هوشمند می تواند زونها را خاموش و روشن کند و یا  در صورت گذاشتن کلیدهای هوشمند دیمردار شدت روشنایی زونهای دیمردار را تنظیم کند و یا سناریوهای روشنایی را اجرا کند. همچنین به ازاء هر کلید ریموت کنترل مجزایی وجود دارد که می تواند در فضای اطاق خوابها کلیدهای موجود در فضا را کنترل کند .

خانه هوشمند سامسونگ

کاربر با استفاده از تاچ پنل و تلفن های هوشمند نیز  می تواند فرمان روشنایی را به کلیدها بدهد .

 سیستم کنترل فن کوئل های خانه هوشمند سامسونگ :
 به ازای هر زون فن کوئل یک ترموستات هوشمند در نظر گرفته شده است که فن کوئل را به سیستم  هوشمند  Samsung متصل می کند. قابل ذکر است که می توان با یک ترموستات سه zoon فن کوئل را نیز با یک دمای مشخص کنترل کرد. کاربر با استفاده از ترموستات مستر  و تاچ پنل، تلفنهای هوشمند  می تواند سیستم تهویه را کنترل و مانیتور نماید.

کنترل از طریق خط تلفن خانه هوشمند سامسونگ :
سیستم وال پد قابلیت نصب به خط تلفن  و همچنین داشتن شبکه را دارد و می توان از آن به عنوان دستگاه تلفن نیز  استفاده کرد.  همچنین تمامی تجهیزات متصل به سیستم قابلیت کنترل از طریق خط تلفن را دارند. برای مثال کاربر قبل از ورود به منزل می تواند با استفاده از خط تلفن سیستم تهویه را روشن نماید تا هنگام ورود دمای مناسب در خانه تنظیم شده باشد.

سایر قابلیت های موجود در سیستم خانه هوشمند سامسونگ


سیستم کنترل پرده های خانه هوشمند سامسونگ :
کنترل پرده ها از طریق موتور پرده و ریل پرده بوده  و می توان از دو جهت پرده را از طریق وال پد ، تلفنهای هوشمند و نیز ریموت مجزایی که برای پرده در نظر گرفته شده است کنترل و باز و بسته کرد .

سیستم کنترل دسترسی خانه هوشمند سامسونگ :
سیستم دوربین درب ورودی برای مشاهده و کنترل فضای جلوی درب واحد در نظرگرفته شده است و همچنین این دوربین زنگ اخبار نیز می باشد . که می توان به وسیله آن از طریق وال پد با کاربر صحبت و تصویر فرد را مشاهده نمود و در صورت عدم پاسخگویی،  به وسیله دوربین تصویر فرد در سیستم ذخیره می شود و کاربر می تواند تصاویر آنها را هنگام رجوع به منزل مشاهده کند.
سیستم درب باز کن تصویری در جلوی درب اصلی ساختمان قرار گرفته که از طریق کدهای موجود و یا کارت می توان از آن استفاده نمود و کاربر می تواند از طریق وال پد تصویر فرد را مشاهده و درب را باز نماید و در صورت عدم پاسخگویی تصویر فرد ذخیره می شود . در سیستم هوشمند سامسونگ حالت نیازی به نصب سیستم درب بازکن تصویری جداگانه ای نیست.

سیستم مدیریت ساختمان از طریق Security Phone  امکان پذیر می باشد که میتوان با مراجعه به آن از واحد مورد نظر اطلاع پیدا کرد .همچنین این سیستم می تواند نمایشگر دوربین های مدار بسته موجود در ساختمان باشد .


سیستم کنترل امنیتی خانه هوشمند سامسونگ :
سیستم امنیتی نیز همانند دیگر سیستمها به سیستم هوشمند متصل می گردد و کاربر با استفاده از وال پد یا خط تلفن می تواند سیستم را فعال کند. برای فضاهای ورودی سنسور حرکت و برای پنجره ها سنسور مغناطیسی در نظر گرفته شده است که در صورت ثبت ورود غیر مجاز ضمن به صدا درآوردن آژیر، به تلفن تعریف شده نیز زنگ می زند.
سیستم اعلام حریق و اعلام نشت گاز نیز در این سیستم موجود می باشد که در صورت بروز مشکل عملکردی مشابه دارند .

سیستم احضار آسانسور خانه هوشمند سامسونگ :
سیستم هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال به آسانسور ساختمان را دارد و کاربر با استفاده از قسمت احضار آسانسور وال پد می تواند آسانسور را به طبقه خود احضار کند.




 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ساختمان هوشمند کیانیک نمایندگی انحصاری محصولات هوشمند int...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

هوشمندسازیKNXو ، تاچ پنل هوشمند، نمایندگی هوشمند اشنایدر و سامسونگ، نمایندگی انحصاری هوشمندINTERRA

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات