بازرگانی محمود قراچورلو واردکننده سیم بکسل و جرثقیل

سیم بکسل, جرثقیل برقی, جرثقیل دستی

جرثقیل برقی صنعتی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

این جرثقیل برقی صنعتی برای جابجایی اجسام سنگین یا بلند کردن آنها در جای خود استفاده می شود. اندازه و نوع آنها بسته به کاربرد و نیاز صنعت متفاوت است. جرثقیل های الکتریکی به آرامی اما مطمئناً جایگزین اپراتورهای انسانی در بخش های صنعتی، به ویژه در بخش ساخت و ساز می شوند، جایی که جرثقیل های اتوماتیک به طور سنتی مورد استفاده قرار می گرفتند. جرثقیل های اتوماتیک الکتریکی می توانند 24 ساعت شبانه روز بدون هیچ هزینه سوخت یا خرابی کار کنند.

برای اینکه بفهمید کدام نوع جرثقیل برای شرکت شما مناسب است، لازم است انواع مختلف آن را بشناسید. همچنین می تواند به درک اینکه چه زمانی هر نوع شیر آب در مقایسه با یکدیگر مناسب تر است کمک کند. امروز در بازرگانی محمود کاراچورلو قصد داریم به این ابزار مهم و کاربردی بپردازیم که در این مدت کوتاه توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند و جایگاه خود را در این صنعت پیدا کنند. اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید و یا می خواهید در مورد آنها بیشتر بدانید، در پایان این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید در مورد این دستگاه ها بدانید را به شما خواهیم گفت.انواع طناب بکسل و جرثقیل دستی را می توانید از بازرگانی محمود کاراچورلو با بهترین قیمت تهیه کنید.

کاربرد جرثقیل برقی صنعتی
جرثقیل های سقفی در مناطق ساخت و ساز و در رودخانه ها یا سواحل که فرصت های مهندسی زمین محدود یا وجود ندارد استفاده می شود. جرثقیل های سقفی برای عملیات های سنگین تنظیم شده اند و می توانند 5000 تا 80000 پوند را بلند کنند، اگرچه برخی از مدل ها ظرفیت 9000 پوندی را ارائه می دهند.

جرثقیل هیدرولیک از نیروی هیدرولیک برای بالا و پایین بردن ایمن بارها از یک موقعیت برآمده یا برای نصب آنها به صورت عمودی بر روی سطح شیب دار با ظرفیت حداکثر 70 تن استفاده می کند. سوئیچ چرخشی با بلند کردن یک طرف بار با جک مرکزی، ترجیحاً 10 فوت ارتفاع، کار می کند تا آن را از نقطه A به نقطه B در کمتر از 40 فوت جابجا کند. این نوع جرثقیل برقی به صورت افقی بر روی بار نصب می شود. جرثقیل های برقی به دلیل ویژگی اصلی آنها - تداوم، تجهیزات ضروری ساختمانی برای هر پروژه صنعتی هستند، بنابراین می توان از آنها در کل پروژه استفاده کرد. لوازم برقی صنعتی اتوماتیک معتبر بین المللی برای استفاده توسط کاربران بدون مهارت فنی یا آموزش در محل های کاری شلوغ مجاور برای افزایش زمان کار و کاهش گردش مالی طراحی شده اند.کاربرد جرثقیل های الکتریکی بسیار متنوع است. با درک عملکردها و انواع مختلف آنها، می توانیم تعیین کنیم که کدام یک برای یک شغل خاص مناسب است

جرثقیل صنعتی برقی می تواند مزایای خود را در عملیات بسیاری از شرکت ها با کاهش کارآمدی کمتر حمل دستی بارهای سنگین، حذف تهدیدات ایمنی مرتبط با عملیات دستی ناایمن و به حداقل رساندن تاخیرها ثابت کند. جرثقیل های برقی در چند سال اخیر تاثیر خود را در دنیای صنعتی ایجاد کرده اند. آنها با بهبود قابلیت های بلند کردن خود، به حمل بارهای سنگین تر و کاهش زمان تولید کمک می کنند. جرثقیل های برقی را می توان برای همه چیز استفاده کرد، مانند جابجایی بارهای بسیار سنگین برای ساخت و ساز، جابجایی تجهیزات سنگین برای کارهای تعمیر. و نگهداری یا نصب اتصالات سنگین و غیره . شیرهای برقی ارائه شده توسط ما از نظر کیفیت و کارایی بهترین هستند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی محمود قراچورلو واردکننده سیم بکسل و جرثقیل

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

سیم بکسل، جرثقیل برقی، جرثقیل دستی، اتصالات سیم بکسل، بالابرهای سیم بکسلی، زنجیر های باربرداری، ملزومات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بست سیم بکسل، جرثقیل سقفی، جرثقیل دستی، پولیفت، تیفور

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات