پلمپ پارت ایمن سیل تولید کننده انواع پلمپ و هولوگرام (لیب...

پلمپ , پلمپ کابلی, هولوگرام امنیتی

هولوگرام های امنیتی چه کاربردی دارند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

هولوگرام  از دو بخش  Holo  به معنای تمام یک شی و Gram  به مفهوم نگاشتن تشکیل شده که میتوان معادل پارسی بعد نگار یا تمام نگار را برای آن در نظر گرفت.
هولوگرام، همان برچسب های امنیتی و فوق امنیتی، یک نشانه تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر به صورت برچسب تولید می‌شود و دارای جلوه‌های بصری منحصر به فرد از نام یا آرم گرافیکی در لایه‌های مختلف می باشد.

برای ایجاد یک هولوگرام، نور لیزر به دو قسمت تقسیم می شود: پرتو شیئی و پرتو مرجع. پرتو شیئی به شیء مورد نظر برخورد کرده و دیگری صفحه فیلمی که هولوگرام  بر روی آن تشکیل می شود را روشن می نماید. وقتی پرتو شیئی پس از بازتاب از روی شیء با پرتو مرجع بر روی صفحه فیلم برخورد مینماید، یک الگوی تداخلی شبیه برخورد امواج حوضچه رخ میدهد. این الگوی تداخلی میکروسکوپی از مناطق روشن و تاریک تشکیل شده است که وقتی مجدداً به طور مناسبی نوردهی شوند، تصویری سه بعدی از شیء را در موقعیت اصلی آن “بازسازی” خواهد نمود. بدین ترتیب یک هولوگرام برجسته با انتقال الگوی تداخل بر روی یک فیلم، به وجود می آید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پلمپ پارت ایمن سیل تولید کننده انواع پلمپ و هولوگرام (لیب...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پلمپ ، پلمپ کابلی، هولوگرام امنیتی، دستگاه پلمپ پرچ کن، پلمپ امنیتی، پلمپ ایمنی، پلمپ کنتور، پلمپ درب بشکه، پلمپ کانتینری، پلمپ برچسب ایمنی، پلمپ تسمه ای پلاستیکی، پلاک گوش دام، پلمپ مهره ماسوره، پلمپ کنتور، کیف و کیسه ایمنی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات