پلمپ پارت ایمن سیل تولید کننده انواع پلمپ و هولوگرام (لیب...

پلمپ , پلمپ کابلی, هولوگرام امنیتی

معرفی شرکت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

متخصص درطراحی، تولید و فروش پلمپ های ایمنی نسل جدید

شرکت پارت پرگاس سیل با ارائه طیف وسیعی از پلمپ های ایمنی مطابق با جدید ترین استاندارد های روز دنیا ، ازجمله پلمپ های با ایمنی بالا ، پلمپ های برچسبی ، کیف ها و کیسه های ایمنی و ... توانسته است کلیه نیازهای مشتریان خود را از طریق ایجاد بازدارندگی و ارائه شواهد و علائم ظاهری ، تأمین نماید .
تکنولوژی تولید پلمپ های ایمنی شرکت پارت سیل ، این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که با انتخاب محصولات این شرکت ، یک روش قابل اعتماد در جهت ردیابی و پیگیری روزانه محموله های خود ، کسب نمایند .

در هنگام به کار بردن پلمپ های ایمنی این شرکت در سیستم صنایع مختلف از جمله صنعت حمل و نقل ، بانک ، نفت گاز پتروشیمی و پالایشگاه ، صنعت سیمان ، آب و فاضلاب ، برق ، بازرسی ، داروئی و بهداشتی ، غذائی و لبنیاتی، دام و طیور و سایر صنایع ، در صورت بروز هرگونه تقلب ، دستکاری یا تلاش برای باز کردن پلمپ ، ارائه فوری نشانه های ظاهری ، شما را از این امر آگاه خواهد ساخت .
قابلیت چاپ ، حک لیزری یا تولید با شناسه های منحصر به فرد از قبیل آرم ، نام ، شماره سریال ، بارکد و سایر فناوری های مختلف چاپ امن ، مانع از هرگونه حذف ، تغییر و یا جابجائی اطلاعات شده و محصولات این شرکت را از سایر شرکت ها متمایز ساخته است .
یکی از دلایل اصلی موفقیت شرکت پارت سیل ، توانائی بالای این شرکت در سفارشی سازی محصولات خود می باشد . بدان معنی که تمامی پلمپ های ایمنی این شرکت برای هر کاربر ، انحصاری همان کاربر بوده و مشابه آن هرگز در دسترس سایر کاربران قرار نخواهد گرفت .
امروزه با سرمایه گذاری مشترک با منابع خارجی ، در طراحی و تولید پلمپ های ایمنی الکترونیکی ، به دنبال همکاری های نزدیک با بزرگترین کاربران در سراسر جهان می باشیم .

پارت ایمن سیل تولید کننده:

پلمپ درب بشکه
پلمپ تسمه ای پلاستیکی
پلمپ فشنگی
پلمپ کابلی
پلمپ سیمی گردشی
کیف ها و کیسه ایمنی
پلمپ برچسب ایمنی
پلاک گوش دام
دستگاه پلمپ پرچ کن
پلمپ مهره ماسوره
پلمپ تسمه ای فلزی
 استاندارد کنتور آب Connect Lock 01 و Connect Lock 02
پلمپ درپوش بشکه ( درام ) Cap Seal
پلمپ تسمه ای پلاستيکی 01 Plastic Seal
پلمپ تسمه ای پلاستيکی Plastic Seal –02
پلمپ تسمه ای پلاستيکی Plastic Seal – 03
پلمپ کانتینری جهت پلمپ نمودن درب کانتينر BS – 01
پلمپ کابلي Cable Seal – 01
پلمپ کابلی Cable Seal – 02
پلمپ کنتور
برچسب امنیتی PT (بدون اثر بر سطح)
برچسب امنیتی NT (اثرگذار بر سطح )
پلاک گوش دام
دستگاه پلمپ پرچ کن بشکه
10 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پلمپ پارت ایمن سیل تولید کننده انواع پلمپ و هولوگرام (لیب...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پلمپ ، پلمپ کابلی، هولوگرام امنیتی، دستگاه پلمپ پرچ کن، پلمپ امنیتی، پلمپ ایمنی، پلمپ کنتور، پلمپ درب بشکه، پلمپ کانتینری، پلمپ برچسب ایمنی، پلمپ تسمه ای پلاستیکی، پلاک گوش دام، پلمپ مهره ماسوره، پلمپ کنتور، کیف و کیسه ایمنی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات