پیکو تویز - کاملترین مرکز فروش لوازم مهد ،تجهیزات مهد کود...

سیسمونی کودک, تاب وسرسره ,سرسره بادی شهربازی ومهدکودک

چگونه یک محصول به پيكو سفارش دهیم؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مشاوره :  قبل از هر چیز شرکت پیکو آماده مشاوره جهت انتخاب محصولات میباشد. برای این کار کافی است با یکی از تلفن های پیکو تویز تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید.

سفارش :  پس از مرحله مشاوره و در شرایطی که شما کالای درخواستی خود را مشخص نمودید با واحد فروش شرکت تماس گرفته و کالای مورد نظر را سفارش دهید و يا اينكه پس از مراجعه به فروشگاه اينترنتي كالاي مورد نظر خود را به سبد خريد اضافه كرده تا واحد فروش جهت هماهنگي هاي لازم با شما تماس بگيرد.

نحوه پرداخت وجه :
پرداخت نقدی زمان تحویل کالا:
خریداران محترم شهر تهران و حومه و ساری پس از تحویل گرفتن کالا در محل مورد نظرشان ضمن پرداخت هزینه ارسال کالا (پیک داخل شهری)، هزینه ارسال را بصورت نقدی به پیک و یا نماینده شرکت پرداخت می نمایند.
واریز به حساب:
از آنجاییکه تحویل کالا در خارج از شهر تهران توسط خدمات پستی /باربری انجام می پذیرد، پرداخت وجه بصورت واریز به حساب قبل از ارسال کالا می باشد. خریداران محترم می توانند بعد از واریز وجه فاکتور به یکی از شماره حسابهای اعلامی از سوی واحد فروش، شماره فیش واریزی را به شماره 3119872-0151 فکس نموده و یا به کارشناسان فروش اطلاع داده تا نسبت به ارسال سفارش اقدام گردد.
خرید آنلاین:
خریداران محترم پس از تایید نهایی فاکتور و هماهنگی با کارشناسان فروش از طریق تلفن و پس از اطمینان از موجود بودن مدل و رنگ مورد نظر خود می توانند از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سایت مبلغ فاکتور را به صورت آنلاین پرداخت و آدرس کامل را در سبد خرید خود جهت ارسال کالا قید نمایند.

حمل و تحویل کالا:

مجموعه پیکو با داشتن مراکز توزیع متعدد کالا در نقاط مختلف كشور تلاش می کند محصولات مورد نظر مشتریان محترم را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه به تمام نقاط کشور ارسال نماید.
تهران و حومه : حمل و تحویل کالا بر اساس هماهنگی انجام شده با خریداران محترم در سطح شهر تهران با پیک یا آژانس انجام می پذیرد و از زمان حمل تا تحویل کالا کارشناسان فروش با خریداران در ارتباط خواهند بود تا از دریافت کالا اطمینان حاصل نمایند.
ساير شهر هاي كشور: حمل و تحویل کالا در سایر شهرهای کشور با توجه به مقصد یا نوع کالا از طریق تیپاکس،پست پیشتاز یا باربری می باشد كه كليه كالاها از زمان ارسال تا تحويل به مشتري بيمه مي باشند.
12 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پیکو تویز - کاملترین مرکز فروش لوازم مهد ،تجهیزات مهد کود...

ساری

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سیسمونی کودک، تاب وسرسره ،سرسره بادی شهربازی ومهدکودک ، تجهیزات کامل مهدکودک ، سرسره مهدکودک ، سرسره ایرانی موز، استخرتوپ وتوپ مهدکودک، الاکلنگدونفره مهدکودک، قیمت وسایل مهدکودک، اسباب بازی مهدکودک، استخر شن واستخرتوپ مهدکودک، میز ونیمکت مهدکودک، لوازم پارک بازی-سرسره، لگو وپازل مهد کودک، کلبه بازی مهدکودک، تجهیزات مهدکودک درتهران ، استخر شن مهدکودک

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 هفته قبل