راهنمای خرید خانه های پیش ساخته

0
هنگام خرید خانه های پیش ساخته به چه نکاتی توجه کنیم؟
پرسش در 13 آذر 1396  16:18
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

0

خرید خانه ی پیش ساخته نیازمند تحقیق و بررسی و تصمیم گیری های زیادی است. انتخاب درست و آگاهانه ی شما می تواند آرامش را به خانه و خانواده بیاورد.

پاسخ در 5 فروردين 1397  18:01
ایده نو آوران مروارید پارسیان مخزن آب ، منبع آب ، مخزن پرورش ماهی ، مخازن پرورش ماهی ، مخزن گلخانه، منبع گلخانه، مخازن پیش ساخته، مخازن تاشو ، مخازن پلی اتیلن، مخازن فلزی، مخازن بتنی ، استخر و دریاچه مصنوعی، فروش مخزن آب، فروش استخر پرورش آبزیان، فروش مخزن پیش ساخته، فروش استخر پرورش آبزیان پیش ساخته
0

خانه های پیش ساخته، رویای خانه دار شدن خیلی از افراد را به حقیقت تبدیل کرده اند. این خانه های قابل حمل و نقل، می توانند یا در زمین خود شما و یا زمین اجاره ایی قرار بگیرند . ساخت این خانه ها باید تابع یک سری استاندارد های ایمنی از لحاظ طراحی ، ساخت ،استحکام ،سیستم گرمایشی و سرمایشی و..... باشد . قیمت این خانه ها هم متفاوت است ومناسب با بودجه خود می توانید صاحب یکی از این خانه ها شوید .



انتخاب یک خانه ی پیش ساخته

فاکتورهای زیادی را در هنگام خرید باید مورد توجه قرار داد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

1. اندازه و نقشه ی ساختمان: معمولا دارای 2 یا 3 اتاق خواب و یک آشپزخانه با تمام امکانات هستند.

2. ساخت و ساز: ویژگی های داخلی و خارجی زیادی باید برای اطمینان از کیفیت و دوام خانه مورد بررسی قرار بگیرند. مانند ارتفاع دیوارهای داخلی، خارجی و سقف، اندازه ی راه روها، کیفیت پنجره‌ها، اتصالات لوله کشی آشپزخانه و سرویس های بهداشتی و حمام.

3. ویژگی های بیرونی: این ویژگی ها می‌تواند شامل سقف های سفالی یا غیرسفالی ، درهای فرانسوی، شیرهای آب بیرونی، رنگ های متنوعی از چوب، فلز، وینیل و آلومینیم برای نمای ساختمان. ممکن است به سفارش مشتری، چیزهایی مثل گاراژ، پاسیو و یا تابستان خواب هم به خانه اضافه شود .

4. ویژگی های داخلی: شامل شومینه، کمد، کابینت، پنکه ی سقفی و خیلی چیزهای دیگر می‌شود .

5. نگهداری خانه: دفترچه ی کاملی همراه با تمام جزئیات لازم جهت نگهداری خانه در اختیار خریداران قرار می گیرد که پیروی از آنها باعث طول عمر بیشتر ساختمان می‌شود.

6. هزینه و مکان: قیمت ها برحسب ویژگی های بکار رفته در داخل و خارج خانه متغیر است ولی باید هزینه هایی همچون بیمه، مالیات، نگهداری، نصب و موارد دیگری را هم در نظر بگیرید. محل قرارگیری خانه های پیش ساخته باید ازلحاظ مساحت، دارا بودن مجوز برای نصب خانه و آب و برق بررسی شود.

7. حمل و نقل: آماده سازی و نصب_ تمام خانه ی های پیش ساخته ، دفترچه راهنمایی برای آماده سازی و نصب دارند که باید تمام کترها کاملا طبق آن، انجام شود. از کسانی که مسئول نصب خانه هستند در مورد ضربه گیرها و محورها برای حمل و نقل و بکسل خانه بپرسید. سعی کنید نصب کننده‌ها و مسئولان حمل و نقل از شرکت های معتبر باشند و خدمات بیمه ایی هم ارائه دهند. دقت داشته باشید که این خانه ها هرگز نباید به طور مستقیم روی زمین قرار بگیرند بلکه باید به روی پَدهای بتُنی محکم مستقر شوند.

8. تامین مالی: ممکن است برای تامین هزینه برای خرید و نصب خانه با پیشنهاد های گوناگونی روبه رو شوید ولی اگر می‌خواهید وام بگیرید، سعی کنید تا جاییکه ممکن است مدت اقساط آن را کم کنید تا نهایتاً پرداختی شما بیش از قیمت و ارزش واقعی خانه ی تمام نشود در غیر این صورت بعدها در فروش آن با مشکل مواجه خواهید شد .

9. برخی از شرکت های بیمه، خانه های پیش ساخته را بیمه می‌کنند. پیدا کردن یک نماینده ی معتبر بیمه نیاز به تحقیق دارد. معمولا این شرکت ها دو نوع بیمه را برای این خانه ها ارائه می دهند؛ بیمه خسارت های فیزیکی خانه و دیگری پوشش درمانی برای افرادی که دچار آسیب می‌شوند.

نتیجه

خرید خانه ی پیش ساخته نیازمند تحقیق و بررسی و تصمیم گیری های زیادی است. انتخاب درست و آگاهانه ی شما می تواند آرامش را به خانه و خانواده بیاورد.


پاسخ در 13 آذر 1396  16:40
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط