فروشگاه زیمنس

تجهیزات اتوماسیون صنعتی, فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی, فروش انواع CPU S7

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی اردیبهشت ٩٣ برگزار می شود

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شانا _ گروه نفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی از ١٦ تا ١٩ اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می شود.

مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) ضمن اعلام این مطلب از شروع به کار دبیرخانه این نمایشگاه به منظور جلب هر چه بیشتر مشارکت شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه انرژی خبر داد.

اکبر نعمت الهی افزود: نمایشگاه نوزدهم در پیروی از سیاست های دولت تدبیر و امید به دنبال تعامل بیشتر با شرکت های ایرانی و بین المللی و ترغیب آنها به حضور فعال در نمایشگاه بین المللی نفت تهران است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت جذب سرمایه، تقویت توان سازندگان داخلی و ارتقای توان فنی و مهندسی را با هدف بالا بردن سطح تولید از جمله اهداف نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی برشمرد.

مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به برگزاری دوره های گذشته نمایشگاه در اواخر فروردین ماه که بعضا با مشکلات جوی همراه بود، گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده، زمان برگزاری نمایشگاه به روزهای شانزدهم تا نوزدهم به اردیبهشت ماه ١٣٩٣ موکول شد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران از جمله معتبرترین و مهم ترین رویدادهای اقتصادی و صنعتی در سطح جهان است و پیش بینی می شود با توجه به تحولات سیاسی اخیر پس از مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با قدرت های غربی و ابراز تمایل شرکت های نفت و گاز به فعالیت و سرمایه گذاری در کشورمان، این دوره از نمایشگاه با استقبال و مشارکت بین المللی گسترده تری نسبت به سال های گذشته همراه شود.

11 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه زیمنس

شیراز

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

تجهیزات اتوماسیون صنعتی، فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی، فروش انواع CPU S7، ACCESSORIES، خرید پی ال سی، فروش پی ال سی

دسته‌بندی محصولات