گروه تجاری صنعت آب پارس

تولید کننده مخازن آب پلی اتیلن, سپتیک تانک پلی اتیلن و وان های شیلات, مخازن پلی اتیلن از تک لایه الی سه لایه

شیرالات تک برنز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دفتر صنعت پارس دارنده شرکت شیرالات تک برنز 

شیرآلات تک برنزبا سابقه درخشان و مدیریتی کاربر محور با تئلید محصولاتی با کیفیت در سال اخیر عرصه فعالیت گذاشت .
در هیچ برهه ای از زمان با وجود شرایط سخت اقتصادی کیفیت را فدای کمیت ننمودیم .
بدین جهت با تلاش و فداکاری بی وقفه مجموعه تولید تک برنزدر جهت دستیابی به استاندارد های ایران و اروپا خط تولیدی شیرآلات تک برنزرا مجهز به دستگاه ها و تجهیزات تمام اتوماتیک و پیشرفته کرد .
در راستای اهداف هر تولید پویا کارآفرینی را در کنار آموزش همکاری با دانشگاه های معتبر در زمینه های مرتبط مدنظر قرار داده ایم .
رقابت در بازار های جهانی نیازمند ارتباط تنگاتنگ با عرصه علم و فناوری می باشد و ما مفتخریم که در این عرصه قدم های بزرگی را برداشته ایم.
ا

مجموعه تک برنزتمام تفکر و تلاش خود را برای بهبود کیفیت محصولات قرار داده تا علاوه بر ارتقا سطح کیفیت محصولات و توسعه سهم بازار، بتواند رضایت مشتریان را نیز جلب کند. برای دستیابی به این هدف اقداماتی از قبیل همکاری با نظام مهندسی و برگزاری دوره های فنی و مهندسی برای کارکنان مجموعه انجام شده است تا درکنار ارتقا کیفیت محصولات تک برنزسطح دانش کارکنان نیز افزایش یابد. این مجموعه تا به امروز علاوه بر تغییر سیستم تولید و دریافت نشان استاندارد موفق شده تا تولید خود را بروز تر و با طراحی زیباتر و قیمت مناسب تر به بازار ارائه دهد

دقت و توجه شما ، تلاش و دانش ما

محور اصلی گروه رضایت مشتری

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

گروه تجاری صنعت آب پارس

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تولید کننده مخازن آب پلی اتیلن، سپتیک تانک پلی اتیلن و وان های شیلات، مخازن پلی اتیلن از تک لایه الی سه لایه، مخازن ترافیکی پارس مخزن، اتصالات برنجی تک برنز ، شیرالات تک برنز ساختمان، منابع تحت فشار ساختمان، پنج راهی پمپ خانگی، لوله و اتصالات ساختمان، وان پلی اتیلن شیلات، پمپ های خانگی پنتاکس، کف کش و لجن کش پنتاکس، موتور برق هوندا صنعتی، فیتینگ مخزن پلی اتیلن، کلیداتومات پمپ خانگی، لوله اتصالات پلی اتیلن کشاورزی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 2 ساعت پیش