ابزار ظفر: ارائه دهنده ابزار آلات دستی، برقی و کالیبراسیون

تجهیزات کالیبراسیون فشار , تجهیزات کالیبراسیون دما , ابزارآلات دستی

معرفی و آشنایی با مهمترین ویژگی های یک دستگاه دریل

قبل از خرید دستگاه دریل می بایست با ویژگی های دستگاه که معمولا در کاتالوگهای هر شرکت سازنده معرفی می گردد ؛ آشنا بود . فلذا در ادامه مهمترین ویژگی ها را ارائه می نماییم:

ویژگی اول - سه نظام اتوماتیک یا آچارخور

در سر جلویی دستگاه دریل، قطعه‌ای به نام سه‌نظام وجود دارد که مته را به آن می‌بندند. سه نظام‌ها در دو نوع اتوماتیک و آچارخور وجود دارد. سه نظام‌های اتوماتیک با دست و سه نظام‌های آچارخور به وسیله آچار سه نظام باز و بسته می‌شوند.

ویژگی دوم – قابلیت چپ گرد و راست گرد

از دیگر ویژگی‌های دریل‌ها می‌توان به چپ گرد و راست گرد بودن به منظور استفاده به عنوان پیچ گوشتی اشاره کرد. با وجود این حالت شما قادر به بستن و نیز باز کردن پیچ‌ها خواهید بود. در حالت عادی مته‌ها به صورت ساعت گرد (راست گرد) برای ایجاد سوراخ حرکت می‌کنند. این جهت حرکت برای بستن پیچ‌ها نیز درست است؛ ولی در صورتی که بخواهید پیچی را باز کنید نیاز دارید تا دریل شما به صورت پاد ساعت گرد (چپ گرد) بچرخد. این قابلیت از طریق دکمه‌ی ۲ حالته‌ای که بالاتر از دکمه اصلی دریل قرار دارد تنظیم می‌شود.

ویژگی سوم - کنترل گشتاور

گشتاور میزان نیرویی است که پیچ گوشتی به پیچ وارد می‌کند و آن را می‌چرخاند. در خصوص کار با چوب، این مورد اهمیت دارد که نیروی بیش از حد به پیچ وارد نگردد. به ویژه زمانی که پیچ تا انتها پیچیده شده‌است. زیرا در غیر اینصورت جای پیچ هرز می‌شود و امکان شکستن قطعه چوبی نیز وجود دارد؛ کنترل گشتاور معمولاً از طریق حلقه‌ای که بر سر دریل وجود دارد از طریق شماره‌هایی که بر روی آن درج شده‌است قابل تنظیم است.

ویژگی چهارم – منبع تغذیه دریل

معمولا منبع تغذیه دریل پیچ گوشتی باتری بوده که نوع ولتاژ پایین آن برای کارهای سبک تر و نوع ولتاژ بالاتر برای کارهای سنگین و صنعتی به کار می‌روند.ضمن اینکه مهمترین بخش هر دریل شارژی باتری آن می‌باشد که در دو نوع متداول نیکل کادمیوم که سنگین‌تر ولی ارزان‌تر است و کیفیت پایین‌تری دارد و دیگری یون لیتیوم هست که حجم کمتر و در نتیجه وزن کمتری دارد و کیفیت بالاتری در نگهداری شارژ دارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ابزار ظفر: ارائه دهنده ابزار آلات دستی، برقی و کالیبراسیون

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات کالیبراسیون فشار ، تجهیزات کالیبراسیون دما ، ابزارآلات دستی ، ابزار آلات برقی ، ابزار آلات ایمنی ، ابزار آلات ساختمانی، هند پمپ کالیبراسیون، کمپراتور فشار ، دد ویت تستر ، ابزار ظفر ، تجهیزات اندازه گیری دقیق ، ناگمن Nagman، قیمت ابزار آلات ، قیمت تجهیزات اندازه گیری ، صفحات ساب و برش ، کابهای جوش و اینونتر

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات