کارخانه تولید نخ و پتو سربازی نمدی و مینک زمرد (بزرگترین ...

پتو سیلک, پتو مینک, پتو نمدی

شخصیت شناسی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شناخت شخصیت، توانایی ها و قابلیت های درونی به ما کمک می کند که در زندگی تصمیمات وانتخاب های بهتری داشته باشیم و مسیر زندگی مان را به طور کلی تغییر دهیم. همه ی انسانها با هم متفاوت اند و این تفاوت ها بسیار ارزشمند است و ما باید درک کنیم که چه طور با وجود این تفاوت ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم و نظرات خود را به دیگران تحمیل نکنیم و این موضوع را بدانیم که با یکدیگر متفاوتیم و باید به نظرات دیگران احترام بگذاریم. در ادامه تعریفی از شخصیت ارائه می دهیم:

شخصیت

شخصیت، الگو های مشخصی از طرز تفکر و رفتار می باشد در واقع شخصیت، واکنش ما در تعامل با محیط اجتماعی و اتفاقات زندگی است در ادامه به بررسی انواع تیپ شخصیتی میپردازیم:

درون گرا

افراد درون گرا بیشتر مواقع دوست دارند که کارهایشان را به تنهایی انجام دهند و از اینکه با افکار و دنیای درونشان درگیر شوند لذت می برند. درون گرا ها شخصیت آرامی دارند و آرام بودن آنها روی دیگران نیز اثر میگذارد؛ این افراد هنگام تفریح بیشتر دوست دارند با خانواده و یا یکی دو نفر از دوستانشان که با آنها صمیمی تر هستند وقت بگذرانند.آنها بیشتر راجب ایده هایشان فکر می کنند تا صحبت کنند و در نظر دیگران افراد خونسرد و محتاطی هستند، به طور کلی این افراد بیشتر از دنیای درون خویش لذت می برند و انرژی می گیرند. 

برون گرا

افراد برون گرا بیشتر دوست دارند در جمع حضور داشته باشند و در نظر دیگران پر انرژی و خوش مشرب و زرنگ هستند. این افراد وقتی وارد یک جمع غریبه می شوند به آسانی با آنها ارتباط برقرار می کنند و از تفریح و ورزش گروهی لذت می برند هم چنین انسان های شوخ طبع و حاضر جوابی هستند؛ برون گرا ها دوستان زیادی دارند و به طور کلی با جهان بیرون احساس راحتی دارند.

شهودی

افراد دارای تیپ شخصیتی شهودی کارهایی که بتوانند در آن از پیش بینی و تخیل شان استفاده کنند  را بیشتر دوست دارند و دارای حس ششم قوی هستند. آنها خلاقیت را بسیار دوست دارند و همیشه ایده های جدیدی در ذهن خود دارند و به ندای درون خود گوش می دهند هم چنین از کارهایی که جدید و متفاوت هستند استقبال می کنند و لذت می برند.

حسی

کسانی که تیپ شخصیتی حسی دارند بسیار دقت بالایی دارند و در کار به حرف دیگران کمتر اعتماد می کنند و تجربه را اولویت قرار می دهند. این دسته از افراد در مقابل تغییرات مقاومت از خود نشان می دهند و این موضوع باعث می شود که زندگی آنها تغییر نکند و حالت یکنواختی پیدا کند پس این افراد باید قسمت شهودی را در خود پرورش دهند هم چنین کسانی که شخصیت شهودی دارند اگر نتوانند قسمت حسی را در خود تقویت کنند همیشه از این شاخه به اون شاخه می روند و نمی توانند ایده هایشان را عملی کنند  بنابراین تیپ های شخصیتی حسی و شهودی به هم وابسته اند و کنار هم افراد را به موفقیت می رسانند.

احساسی

افرادی که دارای شخصیت احساسی هستند آدم های دلسوز و منصفی هستند و بیشتر اوقات با قلب شان تصمیم می گیرند. این افراد به روابط با دیگران بسیار اهمیت می دهند و در نظر دیگران با محبت و عاطفی به نظر می آیند. کسانی که احساسی هستند هنگام عصبانیت خیلی زود از کوره در می روند و باید سعی کنند که هنگام عصبانیت احساسی برخورد نکنند.

تفکری

کسانی که شخصیت تفکری دارند کار هایی را دوست دارند که نیاز به فکر و تحلیل داشته باشد، این افراد اصلا احساسی عمل نمی کنند و اینکار را حماقت می دانند و همیشه بر اساس عقل و منطق تصمیم می گیرند و برای قاعده و قانون ارزش زیادی قائل هستند. این افراد در نظر دیگران خونسرد و منطقی به نظر می آیند. دو نوع شخصیت احساسی و تفکری باید به هم نزدیک شوند تا خود را پرورش دهند و انسان کاملی را بسازند.

قضاوتی

شخصیت قضاوتی به معنای قضاوت گر بودن نیست بلکه این افراد دوست دارند خودشان همیشه تصمیم گیرنده باشند و باور دارند که کار امروز را نباید به فردا انداخت و همیشه در کارهایشان برنامه ریزی می کنند. اولویت آنها در زندگی کار می باشد و اگر زمانی باقی بماند تفریح می کنند هم چنین دوست ندارند چندین کار را به طور همزمان انجام دهند بلکه ترجیح می دهند یک کار را تمام کرده و بعد سراغ کار بعدی بروند وگاهی اوقات عجولانه تصمیم می گیرند.

ادراکی

افراد دارای تیپ شخصیتی ادراکی دوست دارند همیشه چند کار را با هم انجام دهند مثلا اگر شغلی دارند در کار دیگر هم سرمایه گذاری کردند و مثلا کار های ورزشی و موسیقی هم انجام می دهند و از انجام چندین کار لذت می برند.این افراد در نظر دیگران  قدری بی خیال به نظر می رسند. آنها دوست دارند که در کنار کار،تفریح کنند و در واقع کار را با تفریح در می آمیزند.

شناخت خود و شخصیت مان بسیار اهمیت دارد زیرا ما تا خود را کامل نشناسیم نمیتوانیم در زندگی از همه ی توانایی هایمان استفاده کنیم و در کار خود موفق شویم پس لازم است ابتدا خود و علایق و توانایی هایمان را شناسایی کنیم و سپس به سوی علایق مان حرکت کنیم آن موقع خواهیم فهمید که چه قدر در کار و زندگی مان موفق تر خواهیم شد.

همه ی تیپ های شخصیتی که توضیح داده شد در جای خود بسیار ارزشمند و قابل احترام هستند و ما باید با مطالعه متوجه شویم که شخصیت ما از چه نوعی می باشد و سعی کنیم بعد های شخصیتی دیگر را هم در خود پرورش دهیم تا در نهایت به انسان کاملی تبدیل شویم و تلاش کنیم که عیب های خود را پیدا کرده و آنها را رفع کنیم.

هر تیپ شخصیتی دارای خوبی ها و بدی هایی می باشد ما باید خوبی ها را بیشتر پرورش دهیم و بدی ها را به مرور زمان و با کار کردن روی خودمان اصلاح کنیم در این صورت در زندگی سریع تر به اهدافمان دست پیدا خواهیم کرد و میتوانیم زندگی سعادت مندی را برای خود بسازیم.

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کارخانه تولید نخ و پتو سربازی نمدی و مینک زمرد (بزرگترین ...

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

پتو سیلک، پتو مینک، پتو نمدی، پتو سربازی، پتو ارتشی و پتو بیمارستانی، نخ پلی استر و اکرولیک، پتو خانگی و نقش دار، پتو مسافرتی و پتو امدادی، کالای خواب بالش، پتو رنگی و پتو نوجوان، پتو شتری و پتو نوزادی، پتو سبز انتظامی، پتو سبز کاهویی، پتو طوسی و مشکی، تشک و بالش، پتو نوزادی و پتو جوان

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات