تور مجازی نمای 360

تورمجازی, پانوراما, تور مجازی

تور مجازی آموزشگاه ها

عکاسی پانوراما و تولید تور مجازی آموزشگاه ها (نمای 360 درجه از محیط فیزیکی) مناسب برای تور مجازی آموزشگاه ها امکانات سخت افزاری و محیط فیزیکی مناسب هستند.

مشخصات

تصویر :
360 درجه
عنوان :
پانوراما
وب سایت :
دارد
فلش :
دارد
عکس پانوراما :
ارائه می شود
تور مجازی :
نمای 360 درجه
وب سایت تور مجازی :
http://www.mypano.ir
وب سایت نمای 360 :
http://www.360view.ir
وب سایت پانوراما :
http://www.mypano.ir

توضیحات خدمت

مزایای تور مجازی برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی:

نمای 360 آماده طراحی و اجرای نرم افزار جامع تور مجازی برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سرتاسر ایران می باشد.

تور مجازی اجرا شده توسط نمای 360 به دو نسخه آنلاین ( قابل انتشار در اینترنت ) و نسخه آفلاین ( قابل انتشار بر روی سی دی و فلش ) قابل نمایش است.

مزایای تور مجازی برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی:

از سری مطالب مزایای تور مجازی می رسیم به مزایای تور مجازی برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی.

تور مجازی مزایای فراوانی برای دانشکاه ها و موسسات آموزشی دارد، برای بهتر لمس کردن این مزایا کافی است در ذهن خود تجسم کنید که افراد بتوانند فضا ها ،امکانات ، کارگاه ها، کتاب خانه ها، بخش های مطالعه، آزمایشگاه ها، ورزشگاه ها و خوابگاه ها،دانشکده ها، فضا های آموزشی و در کل تمام محیط آموزشی دانشگاه را با تور مجازی مشاهده کنند.

موسسات /اموزش عالی و دانشکاه ها دارای امکانات و بخش های زیادی می باشند که با صرف هزینه و وقت زیادی آماده شده اند، شاید دانشجویی که در دانشگاهی مشغول تحصیل می باشد نتواند در کل زمان تحصیل خود تمامی فضاهای دانشگاه خود را ببینید ولی با استفاده از تور مجازی می توان امکان این را فراهم نمود تا افراد از تمامی نقاط جهان و 24 ساعته و بدون محدویت زمانی و مکانی بتوانند از دانشگاه و موسسه دیدن کنند.(همراه با جزئیات و…)

از جمله مزایایی که تور مجازی می تواند برای دانشگاه داشته باشد جذب دانشجو به صورت محسوس و فوق العاده می باشد : دانشجو با دیدن امکانات و شرایط دانشگاه ترغیب به ثبت نام در دانشکاه مربوطه می شود.

تور مجازی در رنکینگ و رتبه بندی دانشگاه ها تاثیر مثبت دارد و شما میتوانید با طراحی و اجرای تور مجازی امتیاز بیشتری برای دانشگاه خود بدست آورده و آن را در صدر دانشکاه های کشور قرار دهید.

تور مجازی برای جذاب دانشجو از خارج کشور نیز بسیار مفید است : دانشجویی از کشور خارجی (مثلا اسپانیا )که می خواهد در ایران تحصیل کند چگونه می تواند امکانات دانشگاه های ایرانی را با یکدیگر مقایسه کند ؟ چاره ی این کار اجرای تور مجازی برای دانشگاه ها است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تور مجازی نمای 360

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تورمجازی، پانوراما، تور مجازی، تصاویر 360درجه، عکاسی پانوراما، نمای 360 درجه، عکاسی 360 درجه، تور مجازی 360 درجه، طراحی سایت تور مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات